Ik ga verder met het trimmen van mijn collectie. Echt veel teveel horloges die ik te weinig draag.
Dit is een limited editie voor de Franse luchtmacht met serienummer 1184 (van de 1948). Er zitten hele gave details in zoals de kroon met het logo van de Franse luchtmacht onder een kristalcoating. De stalen Yema-band heeft een heerlijke comfortabele taper. Afwerking is verder top met de solide end-links en mooie gefreesde vouwsluiting. Door de ‘female’ solide end-links scharniert de band direct zonder de lug-to-lug-afstand te verlengen. Ideaal dus voor de kleinere pols. De zwarte Yema canvas-band is nog ongedragen. Verder een mooie metalen bezel met de typische YEMA-lock, dubbel domed saffierglas en een (volstrekt onnodige) waterdichtheid van 300meter.
Een heel mooi, uniek en zeer goed gemaakt horloge.
Het verplichte (!) rijtje: Te koop
Merk en model: YEMA SUPERMAN FRENCH AIR FORCE STEEL LIMITED EDITION
Diameter: 41 mm, lug-to-lug 50 mm, lugs 20 mm
Leeftijd: 9 november 2021
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 9 november 2021, 1e eigenaar.
Factuur en/of certificaat: instructieboekje en garantiecertificaat
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set bestaande uit de blauwe Yema travelcase. Inclusief een extra ongedragen zwarte YEMA canvas strap.
Verzendkosten: € 11, aangetekend + track/trace
Conditie (krassen, werking etc): prima staat, paar keer gedragen
Soort uurwerk en kaliber: YEMA BP1000 inhouse automatisch uurwerk, 28.8bph, 45 uur reserve
Vraagprijs: € 550
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.
Advertentie 13 uit 24 in 2025