TK: Yema Wristmaster micro-rotor

Dit horloge kocht ik van Paul Pange. Ik was nieuwsgierig naar de kwaliteit en voor 1800 euro is dit een fantastisch horloge. Draagt erg comfortabel. Draagt klein. Is dun.

Conditie is zo goed als nieuw.

Dit horloge is bekend vanwege de Kickstarter actie, Google gerust.

Geen inruil. Vaste prijs.

Ik wil hem niet perse weg doen, maar als ik er een andere liefhebber blij mee kan maken, doe ik dat graag. Ik kan zelf niet alles dragen wat ik heb…

Merk en model: Yema Wristmaster
Diameter: 38,5 / Dikte: slechts 9 mm
Leeftijd: 11-2023
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2-2024
Factuur en/of certificaat: Full set zoals geleverd door Yema
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set
Verzendkosten of afgehaald: beiden mogelijk.
Conditie (krassen, werking etc): 99,9% nieuw, slechts paar keer gedragen
Soort uurwerk en kaliber: eerste automatic Micro-rotor uurwerk, volledig inhouse, gemaakt in Frankrijk
Vraagprijs: 1800

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).





24 likes

Up!

Inmiddels 98% nieuw, want heb hem een week rustig gedragen. Erg fijn horloge.

Hierbij een wc-wristshot :flushed:

6 likes

UP :smiley:

1 like

Up! 1700 EUR

En inruil met cash up, tegen Pelagos MN / Pelagos 39 van harte welkom!

Sowieso is andere inruil ook welkom. Verras me.

Up! 1500 EURootjes.

Nog steeds inruil mogelijk, maar vermoedelijk wel een cash-up van mijn kant. Ik ben fan van Omega, Tudor, enz. Dus waag gerust een poging.

In principe verkocht.!