TK | Yema Wristmaster Slim 39mm In-House Cal. Manufacture Micro-Rotor CMM.20 met Blauwe Wijzerplaat uit 2025 (5 Jaar Garantie)

Beste forumleden,

Bij deze gaat mijn zeer strakke Yema Wristmaster Slim 39mm In-House Calibre Manufacture Micro-Rotor CMM.20 met blauwe wijzerplaat in de verkoop. Het horloge komt uit mei 2025 en is door mij nieuw aangekocht bij een AD in Duitsland. Uurwerk betreft een door Yema zelf ontwikkeld en geproduceerd (Swiss & France) in-house manufacture micro-rotor uurwerk met een prachtige radial/sunburst Côtes de Genève afwerking. Dit betreft het nieuwste model van de Wristmaster met een 70 uur gang reserve en tungsten stalen micro-rotor. De afwerking van de brushing op de kast en bezel is ontzettend scherp en voor dit prijspunt onvergelijkbaar met andere horloges in deze prijsklasse. Het horloge heeft ook de perfect draagbare diameter van 39mm en een “ultra-slim” kast dikte van maar liefst 9mm. Het horloge geniet nog van 5 jaar internationaal Yema garantie, dus dragen zonder zorgen. Momenteel is dit de absolute top wat Yema heeft te bieden en ik ben zeer onder de indruk.

De meegeleverde accessoires, boekjes en doos zijn ook van uitstekende kwaliteit (zoals bijv. een metalen garantie pasje en echte massief houten doos). Al met al voelt dit horloge veel duurder en exclusiever aan dan de prijs doet vermoeden. Ik heb in het verleden meerdere Rolex en AP gehad en de “bang for buck” in deze Yema ben ik nog nergens anders tegengekomen. Ik ben zelf helaas niet fantastisch met fotograferen dus voeg ook een aantal plaatjes van het web toe met een link naar de officiële Yema website met meer specificaties.

Hieronder volgt het bekende lijstje:

Merk en model: Yema Wristmaster Slim CMM.20 met blauwe wijzerplaat
Diameter: 39mm (9mm dikte)
Leeftijd: 2025
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): mei 2025 (eerste eigenaar)
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set
Verzendkosten of afgehaald: Ophalen of verzenden (risico koper)
Conditie (krassen, werking etc): Zo goed als nieuw, enkele keren gedragen in roulatie
Soort uurwerk en kaliber: CMM.20 Manufacture Micro-Rotor
Vraagprijs: € 1.950,- (nieuwprijs is momenteel € 2.249,-)

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild. Check!!

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Groet,
Sam

21 likes

Up!

Een goed bod wordt ook overwogen. :slightly_smiling_face:

1 like

Up.

1 like