TK: Zelos Blacktip

Te koop, geen (in-)ruil:

Merk en model: Zelos Watches Blacktip 200m Diver Desert Sand 171/200
Diameter: 41mm
Leeftijd: februari 2023
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): december 2024
Factuur en/of certificaat: geen
Originele doos en/of eventuele accessoires: komt in het houten Zelos kistje, de Zelos watchroll, met mooie bijpassende lederen band en met ruim voldoende extra schakels
Verzendkosten of afgehaald: afhalen geniet de voorkeur, echter wél in Drenthe; verzenden is mogelijk op kosten en voor risico van koper
Conditie (krassen, werking etc): goed
Soort uurwerk en kaliber: Miyota 9015
Vraagprijs: €495,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb. :white_check_mark:

Omdat ik besloten heb om terug te gaan naar een collectie van twee horloges, gaat deze mooie Zelos Blacktip in de verkoop. Het horloge verkeert in goede, gedragen staat. Op de sluiting en op de stalen band vind je enkele kleine gebruikssporen. Die band is trouwens wel voorzien van een prima quick-adjust gesp en quick-release springbars.
Het is een heerlijk plat dragende duiker met comfortabele en gemakkelijk te verstellen band, mooie lume en prachtige (!) wijzerplaat. Het Miyota-uurwerk loopt erg nauwkeurig en heeft een goede gangreserve.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

3 likes