Te koop en/of te ruil:
Merk en model: Zenith 18k roségouden Chronograaf
Diameter: 37,5mm, heel dun (10,8mm)
Leeftijd: onbekend
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2022
Factuur en/of certificaat: nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: nee
Wordt geleverd op een Bulang bruin suede bandje (kort) met een bijpassende Zenith gesp.
Verzendkosten of afgehaald in regio: te bespreken.
Conditie (krassen, werking etc):
- Service gehad in 2021
- Windt soepel op
- Chronograaf werkt goed
- Kast is in zeer goede conditie voor de leeftijd. Lijkt ongepolijst. Lichte gebruikssporen uiteraard. Krasje op de linker zijkant. Krasje bovenzijde van de bezel. Valt bij het dragen allemaal niet echt op.
- Wijzerplaat zeer goed voor de leeftijd. Paar minieme plekjes (zie foto’s), rechtsboven (bij de 1 uur marker).
Soort uurwerk en kaliber: Calibre 156, handopwinder
Vraagprijs: 3.600,- (dit heeft het horloge mij gekost in 2022 inclusief invoerrechten).
In principe geen inruil/ruil, maar een stalen of witgouden horloge tussen de 38mm en 40mm van bijvoorbeeld Vacheron, Zenith of Rolex mag je aanbieden. Cash up geen probleem.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.
De volgende uurwerk foto’s zijn gemaakt in 2022 door de vorige eigenaar: