TK: Zenith chronomaster A386 revival manufacturer

Bij deze te koop gesteld.

Onder het motto van te veel speedmaster geweld om deze prachtige zenith voldoende draagtijd te gunnen!

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop:

Merk en model: Zenith A386 revival manufacturer

Diameter: 38mm

Leeftijd: origineel stuk (18/02/2022) bekomen van de eerste eigenaar die het horloge in de kluis had liggen, ik ben dus tweede eigenaar die de plastic en seals eraf genomen heeft (eerste ‘gebruiks’eigenaar dus.)

Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 03/05/2024

Factuur en/of certificaat: aanwezig (Watches of Antwerp), oorspronkelijk pasje van aankoop dus ook.

Originele doos en/of eventuele accessoires: full set zoals hij komt. (Zie foto’s)

Verzendkosten of afgehaald in regio: west vlaanderen, Belgie. Verzending op risico koper.

Conditie (krassen, werking etc): Zo goed als perfecte staat

Soort uurwerk en kaliber: Zenith 400 uurwerk

Vraagprijs: 8150 euro (ik volg wat de chrono prijzen, de originele band is ongedragen en de huidige band met vlindersluiting zoals op de foto te zien is maar nog in de stickers zit, komt erbij)

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

38 likes