Te koop
Merk en model: Zenith Chronomaster Original
Diameter: 38mm
Leeftijd: 12/2022 NL geleverd
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 1-2025
Factuur en/of certificaat: complete set inclusief factuur
Originele doos en/of eventuele accessoires: complete set + inclusief 2 aftermarket lederen bandjes (niet afgebeeld)
Verzendkosten of afgehaald: face to face heeft de voorkeur maar verzenden op kosten en risico van koper is mogelijk
Conditie (krassen, werking etc): zeer goed
Soort uurwerk en kaliber: Zenith El Primero
Vraagprijs: EUR 6.000 bij een directe verkoop (zelfde prijs als wat ik ervoor heb betaald via het forum en tevens vaste prijs).
Hierbij bied ik mijn Zenith aan. Helaas draag ik het horloge te weinig waardoor ik de interesse wil peilen op het forum.
Het horloge verkeerd in een topstaat. De center links zijn door de vorige eigenaar bij tempus opgemaakt zodat ze niet meer gepolijst zijn, wat ik persoonlijk een stuk beter vind passen bij het horloge.
Voorkeur gaat uit naar een verkoop omdat ik er nog niet over uit ben welk horloge ik als opvolger wil kopen (waarschijnlijk eerste generatie Overseas of iets in rosé goud).
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.