TK: Zenith Defy Classic Skeleton Ceramic

Te koop :

Merk en model: Zenith Defy Classic Skeleton Ceramic
Diameter: 41 mm
Leeftijd: 2020
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 11-07-2020 (bij AD gekocht)
Factuur en/of certificaat: factuur aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set
Verzendkosten of afgehaald: enkel persoonlijke overdracht. Fysieke overdracht wanneer ik 100% zeker ben dat het geld op mijn rekening staat. Waar de overdracht moet gebeuren laat ik over aan de wensen van de koper. Ik woon op 10km van Maastricht en ben natuurlijk bereid om de koper tegemoet te rijden.
Conditie (krassen, werking etc): Nieuwstaat. Aangezien het de ceramic versie is, zijn er geen zorgen om krassen/haarlijntjes/enz
Soort uurwerk en kaliber: Elite 670 SK Manufacture
Vraagprijs: 5.900 euro
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

35 likes

Up en prijsverlaging naar 5400 euro

1 like

Up en prijs naar 5200 euro

2 likes

Up en naar 5000 euro.

Upje

1 like

Laatste up en prijs naar 4800 euro.

7 likes

Upje. Recent nieuw horloge gekocht en heb de smaak weer te pakken. Deze mag gaan voor een correcte prijs… ruilen (met opleg) voor volgende kan ook: monaco, navitimer, seamaster, explorer

3 likes

Upje met verduidelijking dat de prijs vast is maar een leuk ruilbod altijd bekeken kan worden.

Met deze prijs zit ik ver onder de laagste op chrono 24. Dus als ik de gekende wishfull overschatting van chrono in mindering breng zit ik nog laag

2 likes