Te koop uit eigen collectie een Zenith El Primero TV Case Chronograph “Big Blue” Ref 01.0200.415 uit de jaren '70 met het iconische El Primero 3019 PHC uurwerk.
Merk en model: Zenith El Primero ‘Big Blue’ Referentie 01.0200.415
Diameter: 42mm
Leeftijd: 1970s
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2023
Originele doos en/of eventuele accessoires: Enkel het horloge
Verzendkosten of afgehaald: De Zenith El Primero kan bezichtigd worden in Utrecht.
Conditie (krassen, werking etc): Het Zenith El Primero uurwerk loopt nog prima op tijd en de chronograaf reset nog netjes op 12. De blauwe wijzerplaat heeft een krasje vanuit de bovenkant van de ‘day-window’ naar de ‘minute counter’. De kast, band en het saffier glaasje zijn gebruikt en heb ik niet laten polijsten, de foto’s zijn expres in de zon genomen om dit te laten zien. Als je het horloge draagt vallen de krasjes minder op. De kroon is niet een originele Zenith kroon. De originele ‘Chatelaine’ band is geschikt voor een pols tot 17cm in omtrek. Schakels zijn nog wel te vinden online aangezien Chatelaine veel jaren '70 horloges van een band voorzag.
Soort uurwerk en kaliber: Zenith El Primero 3019 PHC uurwerk
Vraagprijs: 2500,- EUR
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.