Te koop: deze prachtige Zenith Rainbow El Primero chronograaf mag het nest verlaten.
Meer uitleg over dit horloge vind je hier op het HF: https://www.horlogeforum.nl/t/volg-de-regenboog-het-grote-zenith-rainbow-verhaal/324222?u=watchwalker
Merk en model: Zenith El Primero Rainbow
Referentie: 15.41.0473.400
Diameter: 40mm
Kast: staal en 18k gouden bezel. Wijzers, pushers en indices zijn ook goud.
Band: staat nu op een niet originele bruine suede band. Maar dankzij de 20mm lugs passen er heel veel bandjes op dit horloge. Er zitten gaatjes in de lugs dus bandjes vervangen gaat vlot.
Leeftijd: Ongeveer 25 jaar
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): April 2021
Geen doos noch papieren.
Verzendkosten of afgehaald: gratis verzending in BNLX. Persoonlijk afhalen omgeving Haarlem kan ook. Contacteer me voor eventuele bezichtiging op locatie.
Conditie (krassen, werking etc): zeer goede staat gezien de leeftijd, check de foto’s!
Soort uurwerk en kaliber: El Primero 400, loopt prima, chronograaf werkt ook perfect. Service historie onbekend.
Vraagprijs: €3300
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.