Beste allen,
De laatste uit een set van vier die mag vertrekken, de Jack Mason Strat-o-Timer GMT “Espresso”. Dit retro horloge is een zogenaamde Flyer of True GMT, waarbij het uurwerk het mogelijk maakt om de centrale urenwijzer via de kroon te verzetten. De Miyota 9075 automaat, zichtbaar door het achterdeksel, is een van de weinige, zo niet het enige uurwerk in deze prijsklasse wat dat kan. Dit maakt het voor frequente reizigers een ideaal en snel in te stellen horloge! De extra GMT wijzer laat je vervolgens zien hoe laat het thuis is. Makkelijk, toch?!?!
Met een diameter van 40mm is het nog best een compact horloge, en de vorm, samen met de Jubilee band maken het ook een erg comfortabel ding. De sluiting heeft ook snel verstelling, erg fijn om gedurende de dag te zorgen dat het horloge ook comfortabel blijft! De nieuwprijs is op dit moment iets boven de € 925,- Dit is echter ex. BTW & Shipping! Daarmee komt het dus ruim boven de € 1,000 wil je dit horloge nieuw bestellen. Dat, en gezien het feit dat dit exemplaar dus zo goed als brand-spanking-new is, vind ik een vraagprijs van € 850,- redelijk!
Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):
Merk en model: Jack Mason Strat-o-Timer GMT “Espresso”
Diameter: 40mm (lug-to-lug 47mm)
Leeftijd: Februari 2024
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Februari 2024
Factuur en/of certificaat: Geen factuur, horloge was een gift.
Originele doos en/of eventuele accessoires: Compleet, zie laatste foto/.
Verzendkosten of afgehaald: In overleg
Conditie (krassen, werking etc): Als nieuw, geen noemenswaardige draagsporen te zien!
Soort uurwerk en kaliber: Miyota 9075 automatic - een uurwerk met zogenaamde Flyer/True GMT functie waarbij Local Time in stappen van 1 uur via de kroon verzet kan worden!
Vraagprijs: € 850,- incl. verzendkosten (standaard PostNL basis verzekerd tarief).
En de complete set;
Bieden staat vrij, evenals vragen stellen, maar wel reëel, svp. Voorkeur is verkoop, ruil ben ik niet naar op zoek! Dank voor de aandacht!!
Gr, Robin.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.