TK - ZGAN - Seiko 5 Sports 55th Anniversary SRPK17 Limited Edition

Beste allen,

De derde in het rijtje Seiko’s welke uit mijn collectie mag uitvliegen; de superleuke Seiko 5 Sports 55th Anniversary SRPK17 Limited Edition. Uitgebracht ter ere van het 55 jarige jubileum van de eerste 5 Sports in 1968, in een erg getrouwe heruitgave van het origineel! Ik vind het nog steeds een leuk ding, smoelt en draagt gewoon TOP. Ook de flat-link band is erg tof. Maar… zoals vaker gaat; legt het af tegen een groot deel van de collectie, dus tijd om te gaan!

Het horloge heeft tal van toffe design elementen wat het zo’n heerlijk ding maakt om te zien en dragen. De hidden aanslutiing van de band, de half weggestopte kroon, de bezel die met een heerlijke feedback beide kanten op kan draaien, de bijzondere kast vorm… Het klopt gewoon! Misschien ga ik hem missen, maar dat is dan mijn verlies…Qua staat is hij echt zo goed als nieuw, met slechts minimale draagsporen. Vraagprijs is € 350,- incl. standaard verzekerde verzending. De leren Seiko pouch krijg je er daarvoor bij, natuurlijk!

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model: Seiko 5 Sports 55th Anniversary SRPK17 Limited Edition
Diameter: 39.5mm
Leeftijd: Eind 2023
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 3 December 2023
Factuur en/of certificaat: Nee, maar kan de koopdatum aantonen aan de eventuele koper
Originele doos en/of eventuele accessoires: Complete set, met extra zwart lederen Seiko travel pouch.
Verzendkosten of afgehaald: In overleg
Conditie (krassen, werking etc): Als nieuw, heb geen krassen oid kunnen ontdekken.
Soort uurwerk en kaliber: Seiko 4R36 automatic, met 41 uur gangreserve, tijd, dag en datum
Vraagprijs: € 350,- incl. verzendkosten (standaard PostNL basis verzekerd tarief)

De complete set;

Bieden staat vrij, evenals vragen stellen, maar wel reëel, svp. Voorkeur is verkoop, ruil ben ik niet naar op zoek! Dank voor de aandacht!!

Gr, Robin.

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

17 likes

Deze gaat weer even omhoog!