TK - ZGAN - Seiko 5 Sports SRPD77 (Groen met Gunmetal kast)

Beste allen,

Deze leuke Seiko mag de collectie (Lees; lade) verlaten. Wordt niet gedragen (I’ve moved on!! :stuck_out_tongue: ) en is nog in bijzonder goede staat! Het gaat om een Seiko Sports 5 SRPD77. Deze heeft een kastdiameter van 42.5mm is en heeft een gunmetal PVD coating (Seiko noemt het zwart, ist niet) De bezel inzet is groen, evenals de wijzerplaat en uren 7 minuten wijzers. De wijzerplaat zelf heeft een stevige ‘camouflage’ achtige textuur, kan het niet anders omschrijven.

Binnen zit Seiko’s 4R36 automaat, met 41 uur gangreserve. Dit uurwerk is zichtbaar door het achterdeksel, en dat is ondanks de ahum industriële afwerking natuurlijk altijd fascinerend. Ik heb geen idee meer wanneer ik dit horloge heb aangeschaft (meen hier via het forum) en hij was bestemd voor mijn vrouw maar die heeft hem eigenlijk nooit gedragen. Ik evenmin, de rest krijgt simpelweg sneller en meer aandacht. Komt zonder doos en papieren. Vraagprijs is € 200,- incl. standaard verzekerde verzending. Dit is smack-bang in het midden van de Chrono24 prijzen, maar ik garandeer je; dit is de mooiste! Wordt uiteraard bom-proef ingepakt voor verzenden! :sweat_smile:

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model: Seiko 5 Sports SRPD77K1
Diameter: 42.5mm
Leeftijd: Onbekend, ik wil zeggen max 5 jaar maar ik kan niet meer achterhalen wanneer deze geleverd danwel gelanceerd is. D’r staat één listing op Chrono24 die aangeeft dat het een 2020 release zou zijn, dus daar houd ik me gemakshalve aan vast.
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Onbekend, ooit via HF gekocht maar weet bij Joost niet meer wanneer.
Factuur en/of certificaat: Nope, zonder papieren helaas.
Originele doos en/of eventuele accessoires: Horloge only
Verzendkosten of afgehaald: In overleg
Conditie (krassen, werking etc): Nagenoeg ongedragen, heb geen krassen kunnen ontdekken. De Gunmetal laag ziet er nog strak uit!
Soort uurwerk en kaliber: Seiko 4R36 automatic, met 41 uur gangreserve, tijd, dag en datum
Vraagprijs: € 200,- incl. verzendkosten (standaard PostNL basis verzekerd tarief)

Bieden staat vrij, evenals vragen stellen, maar wel reëel, svp. Voorkeur is verkoop, ruil ben ik niet naar op zoek! Dank voor de aandacht!!

Gr, Robin.

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

6 likes

Up! Er wordt wat aan het haakje geknabbeld maar heb nog geen beet :wink:

1 like