Tk: Zodiac olympos mystery dial

Toch weer te koop, deze prachtige vintage zodiac Olympos mystery dial. Het horloge heeft vorig jaar een wellness kuur gekregen bij de bokx in Gent. Het is te zeggen, nieuw glaasje en het caliber zelf is helemaal uit elkaar gehaald en weer gemonteerd geweest. Met andere woorden aan de scherpe lijnen van de kast, en aan de staat van de wijzerplaat/wijzers is niks gebeurd. Ik ben het soort verzamelaar die liever een kras dan een ronde hoek ziet, dus geen polijsten tijdens mijn regeerperiode :fist:. En scherpe hoeken heeft dit horloge :star_struck:

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!): cash is king. Ik wil iets nieuws, dus maak budget vrij.

Merk en model: zodiac Olympos
Diameter: 37mm ( moeilijk te meten bij deze vorm)
Leeftijd: jaren 60
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): ergens in 2023
Factuur en/of certificaat: /
Originele doos en/of eventuele accessoires:/
Verzendkosten of afgehaald in regio: regio Oost-Vlaanderen, opsturen kan ook
Conditie (krassen, werking etc): heel nette staat, voor die leeftijd.
Soort uurwerk en kaliber: zodiac automatic in house caliber
Vraagprijs: 650€ ( onderhoud was 450€) :smiling_face_with_tear:
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

22 likes