Tk: Zodiac Seawolf diver tropical plaat

Te koop en/of te ruil:

Door inruil verkregen, waanzinnig tof ding door de perfecte glossy tropical verkleurde wijzerplaat maar mij helaas net te klein. En ik heb in dezelfde periode een Nautic Ski gekocht en daar verliest de Zodiac het van:

Merk en model: Zodiac Seawolf
Diameter: 35.5 ex kroon
Leeftijd: laat jaren 60.

Datum in mijn bezit: recent.
Factuur en/of certificaat: geen.

Originele doos en/of eventuele accessoires: originele 16mm Zodiac doornsluiting.

Verzendkosten of afgehaald: afhalen regio Sittard/ Maastricht.

Conditie (krassen, werking etc): loopt prima, volgens de vorige eigenaar begin dit jaar service gehad, hier is geen bewijs van. Maar ik heb al vaker wat met verkoper gedaan en geen reden om aan zijn woord te twijfelen. Verder mooie vintage staat met een perfecte tropical verkleurde plaat. Gaat van glossy zwart naar chocolade bruin afhankelijk van het zonlicht.
De bezel van acrylic is een zeer goede staat.

Soort uurwerk en kaliber: 72B automaat.
Vraagprijs: €1750,- inruil bespreekbaar.

Hoewel leer het horloge echt recht doet, heb ik er voor €100,- ook een oude (samengestelde) lange BOR bij (past een 19cm pols), mocht je dat willen.

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

15 likes