Tk: ZRC Grands Fonds Heritage

Te koop, omdat ik wat anders op het oog heb en je niet alles kan houden.
Supermooi ding, want netjes afgewerkt, saffierglas met hevige bolling en keramische bezel insert. De lume knalt er echt uit!
Een retro tijdsgetrouwe rammelband met een veermechanische in de grote schakels waardoor de band meerekt met je pols of over een wetsuit. De schakels zijn overigens zonder tools bij te plaatsen of te verwijderen.

Merk en model: ZRC Grands Fonds Heritage
Diameter: 39
Leeftijd: maart 2025
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): April 2025
Factuur en/of certificaat: Inclusief garantiekaart.
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set, doos, instructieboekje, alle schakels, suede doosje, tooltje om de band te wisselen. Extra nog een adapter van 230 euro om andere bandjes te kunnen monteren.
Verzendkosten zijn 15 euro met aangetekende verzending.
Conditie (krassen, werking etc): Uitstekende staat. Het horloge is nog perfect en de band heeft wat lichte draagsporen.
Soort uurwerk en kaliber: SW200 Elaboré
Vaste prijs: 2100 euro. Dit is al enorm scherp.
Ik verklaar dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

10 likes