TKTR: Lebois Avantgarde Data Re-launch Edition

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model: Lebois Avantgarde Data Re-launch Edition
Diameter: 40 mm
Leeftijd: 5 januari 2017
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2019?
Factuur en/of certificaat: geen factuur, wel certificaat
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set incl. originele blauw lederen band
Verzendkosten of afgehaald: ophalen in noord-oost Friesland, verzenden voor rekening en risico van koper
Conditie (krassen, werking etc): goede staat m.u.v. een kras op het achterdeksel (zie de 3e foto)
Soort uurwerk en kaliber: ETA 2824-2
Vraagprijs: € 650, ruilwaarde idem. Eventueel ruil met Seiko met 6R35 uurwerk in 38 mm kast (bijv. SPB243J1 of SPB157, geen duiker) of 6L35 met bijtaling door mij (bijv. SJE073/SARA015).

Onderhoud door uurwerkmaker uitgevoerd in augustus 2022.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

3 likes

Wat belangstelling vanuit het buitenland, maar nog geen koper. Daarom wat extra foto’s en een vraagprijs van € 595. Geen belangstelling meer voor (in)ruil.

2 likes

Genoemde € 595 is een vraagprijs, dus er is nog wat onderhandelingsruimte.

(In)ruilvoorstellen zijn welkom: quartz, automaat of handopwinder, als het maar geen GMT of goudkleurig horloge is, Wie verrast me?

Op zaterdag 18 november 2023 reis ik met de trein via Zwolle, Amersfoort, Utrecht en Rotterdam of via Zwolle, Lelystad, Schiphol en Leiden naar Delft. Als je het horloge op een van deze plaatsen wilt bezichtigen maak ik een tussenstop.

1 like

Er staat er een op Chrono24 voor € 954. Ik heb wat anders op het oog, dus voor € 550 mag hij het nest verlaten.