Tnijland

Afgelopen week goede ervaring met Tom als koper van een Seiko gehad: vriendelijk en vlot contact gehad, tijdige betaling. Zeker een aanrader!

Groeten, Matthijs

1 like

Horloge verkocht aan Tom. Topper. :thumbsup:

1 like

Seiko aan Tom verkocht.
Goed en duidelijk contact.
Snel en goed geregeld allemaal.

Tom bedankt en veel draag plezier ermee.

1 like

Seiko band gekocht van Tom, @Tnijland.
Alles super verlopen, waarvoor dank!

1 like

Vandaag een Seiko BFK SKA 371 overgenomen van @Tnijland. Had de keus uit 3 welke in de verkoop lagen, nu een zwarte BFK met rubberenband in mijn collectie,

Het is prima zaken doen met Tom . :+1:

1 like

Zojuist een horloge ontvangen wat ik van Tom heb overgenomen.

Fijne communicatie, goed verpakt en snel verzonden. Kortom een aanrader!

1 like

Ik heb ook een Seiko horloge gekocht van verkoper Tom (Nijland).
Alles juist omschreven, lekkere vlotte reacties en ik heb dan ook ontvangen wat ik verwacht had. Een tevreden koper, bedankt en groet, Clenn

1 like

Ik heb een Citizen gekocht van Tom en vond dat helaas een wat minder goede ervaring.

Over de prijs waren we het al snel eens en ik heb ook direct betaald (net voor het weekend) toen we overeenstemming hadden. Dit heb ik ook doorgegeven aan Tom. Hij vroeg echter op zaterdag om een screenshot van de betaling omdat er andere bieders waren. Vond ik een beetje flauw omdat ik hem steeds goed heb geĂŻnformeerd en eerder ook al een screenshot had aangeboden.

Na het overboeken van het bedrag werd mijn vertrouwen wat op de proef gesteld omdat het horloge pas drie dagen later bleek te worden verzonden. Komt volgens mij door zijn vakantie, maar het was fijn geweest als ik dat tijdens het sluiten van de deal had geweten. Maar goed, er zijn ergere dingen dan een paar dagen wachten.

Vandaag was 'ie er dan toch en hoewel mij 100% nieuwstaat was beloofd zit er een veeg/kras aan de linkerzijde van de kast en een krasje op de bezel. Bovendien is de binnendoos over de hele breedte gescheurd. Ik heb dit gemeld bij Tom en zijn enige reactie is dat hij zelf geen beschadigingen heeft gezien en dat je toch geen doos draagt. Alleen dooddoeners dus.

Op basis van bovenstaande reviews lijkt het mij normaal gesproken een prima verkoper, maar blijkbaar heb ik pech gehad of ben ik bovengemiddeld kritisch. Ik vind hoe dan ook niet dat hij netjes heeft gehandeld in dit geval. Voortaan toch maar vragen wat een verkoper verstaat onder 100% nieuwstaat, blijkbaar zijn er meerdere interpretaties mogelijk.

Horloge band overgenomen van Tom.
Een prettige transactie en een zeer zorgvuldige verzending.

1 like

Zojuist een SKX009 J ontvangen van @Tnijland

Geadverteerd als “als nieuw” en dat klopt
Goede communicatie
Goed verpakt
Prachtig horloge

Kortom, top!

1 like

Bij deze ook een compliment voor forumlid Tnijland :thumbsup:

Prettig contact en alles naar wens, zeker een aanrader :slight_smile:

1 like

Ook ik een Seiko overgenomen van Tom. Prima verpakt, goed gecommuniceerd en in de staat zoals beschreven. Helemaal prima!

Net een band verkocht aan Tom: vlotte communicatie en snelle betaling, top!

Horloge overgenomen van @Tnijland. Duidelijke communicatie en snel geleverd. Aanrader :+1:

1 like

Horlogr verkocht aan Tom. Fijne ervaring.

1 like

Prima deal gedaan met @Tnijland
Aanradertje :+1:

1 like

Horloge gekocht van Tom.
Leuk contakt en deal snel gesloten, een aanrader

Daniel

G shock onderdelen overgenomen, helemaal goed en ik ben blij.

G shock overgenomen, helemaal goed en ik ben blij. Thanks @Tnijland

1 like

Mooi horloge overgenomen van @Tnijland. Exact zoals beschreven en prima zakendoen.

1 like