Zelfde hier.
Dit, want;
En;
5.441 Exemplaren van de Snoopy (als ik me niet vergis). De aantallen gmt master ii die rondzwerven zullen echt heel heel stuk hoger zijn. Met andere woorden; die Rolex kan altijd nog. Een strakke Snoopy terug krijgen zal lastiger zijn in de toekomst.
Ik denk dat je moeilijk kan wachten. Het jeukt en je zoekt oplossingen.
Ik vrees dat deze oplossing, een spijtige beslissing in de toekomst zal zijn.
Je geeft inderdaad zelf het antwoord
Gaaf boek!
Ali bedoel je denk ik?
Daar heb ik persoonlijk niks mee. Ik zou lekker die GMT gaan scoren.
De honger naar nieuw onderdrukken en geduld hebben, tis het niet waard en zeker een snoopy niet.
Ik heb zelf mooi de AD lijst afgewacht voor mijn batgirl, tof horloge maar zeker niet op snoopy niveau… (ben dan ook een speedmaster liefhebber!)
Yep.
Op basis van je bericht.
Niet doen.
Snoopy lekker houden. Zoveel unieker. Daarbij de waarde die je eraan geeft: no-brainer zou het moeten zijn.
Is een dikkertje, 7 kg schoon aan de haak.
Mijn keuze zou voor 100% zijn, het houden van de snoopy.
Het antwoord ligt in je vraag.
Do, not, swap!!!
Ik ken 3 mensen met een GMT master II en niemand met een snoopy houden!!
Snoopy, Batman, Lego, wellicht wat minder comics lezen?
Snoopy is een zo veel leuker horloge dan een afgezaagde Rolex
Vandaag nog die Snoopy wegbrengenen die Rolex halen…
…spijt is de beste manier om jezelf geduld en impuls controle aan te leren. En anders is er altijd nog Koopziekte: verslaafd aan kopen |
Maar even serieus; hoe zit dit?
Is dit de AD die jou en soort van afperst met een hoger plekje op de wachtlijst? Oftewel; je kunt een horloge tegen list waarde over een paar weken afhalen als je eerst een horloge komt brengen dat meer waard is?! Ik veronderstel alleen maar, maar als dit daadwerkelijk is hoe het gaat bij de AD tegenwoordig hebben we geen grijze dealers meer nodig
Snoopy