Als dit de manier van verkopen is van een AD of GD, dan zou ik daar geen cent meer uitgeven.
Walgelijk om dergelijke pressiemiddelen in te zetten.
De snoopy is uniek! Rolex heeft iedereen. En zou je de GMT functie vaak gebruiken?
of die chronograaf?
De vraag stellen is het antwoord geven.
Die Rolexen struikel je over.
#teamsnoopy
Afpersen? De AD mag toch ook gewoon voor de beste deal gaan? Het is maar een voorstel en TS verliest niets als hij nee zegt.
Boter bij de vis. Aan het lijntje worden gehouden zou ik niet intrappen. Als die “verkoper” morgen weg is is jouw deal ook weg.
Dus
Dit. Alsof het wel/niet kunnen inruilen van een Snoopy tegen een GMT van levensbelang is .
TS heeft toch een vrije keuze? Geen geduld en hunkering naar iets dat een ander heeft, staat vrijwel altijd gelijk aan bloeden. Je staat heel wat achter in je onderhandelingspositie.
Zoveel leuker!
Nope, de AD heeft een vrij strikt contract met Rolex, en dat moet ervoor zorgen dat Rolex klanten voor list price een Rolex kunnen kopen. Dus zonder ‘store credit’, eerst wat ander spul kopen, of in één of andere vorm betalen voor beschikbaarheid. In dit geval lijkt het (nogmaals ik doe hier enkele aannames waaronder dat het om een AD gaat) dat de AD in ruil voor beschikbaarheid van een Rolex horloge de meerwaarde van de Snoopy t.o.v. de Rolex in z’n zap wil steken.
Afpersing is wellicht wat erg gechargeerd, maar kloppen doet het niet. Dit soort praktijken is exact de reden waarom Rolex de retail liever zelf doet.
Daar sluit ik me bij aan. Zoals eerder gezegd zou ik deze ruildeal aan je voorbij laten gaan.
Tenzij je holy grail Een Rolex is uiteraard, maar dan nog telt de eerder genoemde sentimentele waarde meer mee denk ik zomaar.
Succes met de keuze, maar denk dat je hem stiekem in je hoofd al gemaakt hebt.
Absoluut niet doen, een snoopy is veel exclusiever in mijn ogen.
Hier ga je enorm veel spijt van krijgen.
Omega>Rolex. Zeker als het om een special vs een generiek model gaat.
Maar volgens mij was die tendens hierboven al duidelijk
Mompelt iets over van ruilen komt huilen…
Snoopy houden. En sparen …
Dat kan toch ook? Ik neem niet aan dat er ook in staat dat ze daarbij marktconforme inruilprijzen moeten hanteren. Ook de volgorde van de wachtlijst bepaalt een AD gewoon lekker zelf. Je hoeft er niets bij te kopen en je hoeft niets in te ruilen, maar het helpt wel. Niets mis mee. En al helemaal niet ongeoorloofd.
Snoopy houden!
Dat weten alleen Rolex en de AD. Maar ik ga er vanuit dat Rolex verwacht dat de AD in de geest van de overeenkomst handelt i.p.v. mazen te zoeken om meer omzet per verkochte Rolex te kunnen maken. Ik begrijp i.i.g. de move van Rolex naar retail wel
Dit.