Snoopy weg, Batman in, happy out, spijt in!
Absoluut Snoopy houden. Denk dat je daar erg veel spijt van gaat krijgen als je die inruilt.
Gewoon even geduld hebben voor de Rollie
ik zou even fotootjes posten
Neen
Houden!!
Wachten op Batman, waar kan dat trouwens wil ook graag een gmt toevoegen aan de collectie.
Nee, ik kan ook een BLNR krijgen zonder de Snoopy in te ruilen. Dan is de wachttijd wel veel langer. Vanuit zakelijk oogpunt begrijpelijk.
Vanuit zakelijk oogpunt niks mis mee, heb daar ook geen probleem mee .
Ik heb de optie zelf geopperd, dan kun je niet stellen dat er sprake is van een pressiemiddel. Dan kan ik enkel 11k minder aan whisky en rum besteden .
Een horloge met emotionele waarde is onvervangbaar. Dus Snoopy houden. Op de wachtlijst voor de Batman
Ik zou de band omgekeerd monteren, caseback omhoog!
Ik ben persoonlijk voor de Rolex. Omdat ik zelf ook omega Speedmaster heb en hem met zijn 42 mm te vind. Ik draag zelf het liefst mijn sub( al jaren) Wat een wereld horloge vind ik dat. Kwaliteit van Rolex staat buiten kijf. Ik heb bij een andere omega al reparaties gehad. Het merk omega voor mij minder aantrekkelijk daardoor.
Alleen tja, de Sentimentele waarde…… die is wel heel belangrijk … hoe belangrijk dat kan je alleen zelf inschatten.
Heb zelf ook mijn seamaster ingeruild voor een sub, draagt veel fijner.
Snoopy all the way.
Rustig sparen en wachten op de Rolex.
Snoopy houden uiteraard!!! Batman is niet meer zo moeilijk te verkrijgen, 100 procent ga je spijt krijgen.
Hangt er vanaf hoe graag je de Batman wilt…
Ik zou het doen. Maar voor mij is de Batman / Batgirl 1 van de mooiste horloges en met het verwisselen van de band heb je voor een relatief laag bedrag een tweede horloge omdat het een totaal andere uitstraling heeft.
De snoopy zegt mij niks, dan zou ik eerder voor een gewone Speedmaster gaan voor erbij.