To good to be True?

Ik heb op mp een ad staan met gevraagd een Artego.
Krijg ik nu deze reactie uit Nijmegen,
Hallo jan,

Ik heb echt exact de zelfde radio thuis liggen, wat u zoekt en word niet gebruikt en nogal zonde als ik het weggooi dus, wat mij betreft kunt u het kosteloos komen ophalen, ben ik daar ook weer vanaf😅 ik ben nu echter aan het werk u kunt mijn vrouw een whatsappje sturen op dit nummer.??

zij zal u verder helpen met het ophalen/ verzenden etc

Stay safe,

Wat vinden jullie?

Dat je het nummer moet weghalen :upside_down_face:

2 likes

bellen en vragen om paar fotos

Gaat dit over horloges? Anders beter even op radioforum.nl vragen.

3 likes

Dat vroeg ik ook, dat werd meteen gecorrigeerd met horloge, blijft een beetje raar toch…

Sowieso fraude. Zonde van je tijd.

1 like

Lijkt me ook ja…

Als je onderbuikgevoel zegt dat hier een luchtje aan zit dan zou ik daar naar luisteren. Ken je de website wieheeftgebeld.nl? Daar kun je zien of er anderen zijn met ervaringen bij een bepaald telefoonnummer. Heeft mij al eens behoedt voor een misstap.

1 like

Ik woon in Nijmegen, wil die radio/horloge(?) -samen met mijn knokploeg- wel even afhandig maken? :cowboy_hat_face: :sunglasses:

2 likes

Grattis af te halen? Hebben we hier ook vaak. Zelf nog een schutting af laten voeren op die manier. Wat Is daar vreemd aan?

Waarom is iedereen hier zo paranoïde? :grin:

3 likes

Gaat het nou om een radio of een horloge? :flushed:

2 likes

Eens, kan best iemand van wat oudere generatie zijn die nog steeds een touwtje uit z’n voordeur heeft hangen en gewoon leuk vindt om iemand te helpen. TS kan ook even facetimen, dan weet je al een hoop meer toch? Als je een grijze boomer ziet die die Rado laat zien, hup de auto in. Krijg je tal van smoesjes en ontwijkingen weet je ook genoeg

2 likes

Inderdaad heel veel van exact de zelfde reacties maar met ander onderwerp, ik had zo’n stunt nog niet eerder meegemaakt dus vandaar…
Iedereen bedankt voor de reacties!

Maar dan ben ik benieuwd wat het idee erachter is

1 like

Ja, dat heb ik nou ook want verder kan je er niets mee toch?

misschien vragen ze dan om een tikkie van 1 cent?

Nep betalings link sturen of vragen om info of kopie van id oid.

Kan zoveel zijn

Maar het mag gratis weg?

Ja

Voor de verzendkosten