To switch... or not to switch?

Stoppen met duikers?
Kan @Ypuh onder toezicht geplaatst worden?:stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Zekers :star_struck: lekker dragen waar je jezelf goed bij voelt.

1 like

Als James Bond t met n Seamaster kan, dan lukt t jou vast ook wel met n Black Bay :wink:

2 likes

:point_up_2: Dacht ik ook al.

1 like

Draag eens een dag een Luminox ofzo en kijk wie het opvalt.
Een horloge draag je tegenwoordig vooral voor jezelf :+1:.

1 like

Tuurlijk!

7 likes

Pak. Hoop ik. Tenzij je clown bent, dan heb ik niks gezegd.

Pardon? Het is een sporthorloge op staal, die Prince.

Als je een pak draagt zou ik iets meer in de richting van een dresswatch voor willen stellen, wat zoveel is als een time-only horloge op leren band. Of dat in edelmetaal moet zijn of niet is voor mij een discussiepunt. Ik vind mijn SBGW231 een dresswatch, een ander zal zeggen dat je de gouden variant nodig hebt.

Alles de deur uit voor een Breguet 5157, dat is mijn tip van de dag.

Voor een duikhorloge is het een erg discreet horloge. Maar ik blijf het een vrijetijds-horloge vinden wat in mijn optiek niet bij een pak past. Althans, niet als je het af wilt maken.

Je kunt natuurlijk ook gewoon ongeïnspireerd pakken dragen omdat je dat moet, en als het je niet interesseert kun je met diezelfde desinteresse een duikhorloge of godbetert een G-shock bij je pak dragen. Niets signaleert “Ik ben een ongeïnteresseerde corporate crony of loonslaaf” meer dan dat, in mijn optiek.

Maar goed, zo vind ik dan ook dat je pakken met overtuiging moet dragen, of beter gewoon niet.

:rofl:

Blij dat ik de enige niet was.

4 likes

Te netjes? Welnee, het geeft je juist iets van persoonlijkheid.

Tuurlijk je kan een snoozefest lege dial op een effen leren band die matcht met je schoenen aanschaffen maar daar heeft echt niemand wat aan.

Een

ben in zeker maar de vreugde van een horloge dragen dat bij jou past moet je niet opgeven.

(Daarnaast ter relativering: nobody cares)

1 like

precies dit!

Hoe graag wij ook willen denken dat het anders is; het boeit echt helemaal niemand wat jij om je pols hebt.

Alleen iets wat groot en goud is trekt soms de aandacht van mensen zonder diepere horloge kennis. En de mensen die wel horlogekennis hebben waarderen waarschijnlijk vrijwel alles wat geen Invicta is.

Doubt.

Ik denk dat mensen meer meningen hebben dan ze ventileren. :slight_smile: Iets met beleefdheid, witte leugentjes, leven en laten leven, en dat soort zaken meer. Ik zal nooit iemand en plein public af fikken omdat ik vind dat ie een stijl faux-pas begaat, maar in alle stilte waardeer ik het heel erg wanneer mensen dingen heel erg goed doordenken en doen.

2 likes

Ik val liever ter plekke dood neer dan dat ik een duiker bij een pak draag. Het probleem hierbij zit hem overigens niet in de duiker (ik ben fan) maar in het pak.

1 like

Misschien eens een duikerspak proberen?
Proline Black Neoprene Diving Suit at Rs 45000/number in Mumbai | ID:  7535800155

2 likes

Tijd voor een andere baan dus :wink:

1 like