To switch... or not to switch?

Sinds november 2020 eigenaar van deze Tudor Prince Day Date two tone. Niet alleen mijn allereerste ‘luxe’ horloge, maar sindsdien ook daily. En dan bedoel ik echt daily. Mijn werk vereist kostuum dus jullie snappen wel waarom ik hiervoor gegaan ben.

MAAR-en nu komt de maar- met de komst van de nieuwe BB54 twijfel ik enorm of het niet beter is om te switchen. Soms is de Prince gewoon te ‘netjes’. Los daarvan ben ik bijvoorbeeld niet zeker of een BB54 in kostuumomgeving lekker gaat, hence de twijfel.

Wat zijn jullie ervaringen en of meningen?

8 likes

Vind je een two tone Tudor wel kunnen in kostuum omgevingen?

Ik zou ze gewoon allebei dragen, wanneer jij dat wil. Naast HF leden boeit eigenlijk niemand het wat is mijn ervaring…

10 likes

Ik zou vooral doen waar jij het beste gevoel bij krijgt :wink:

Nee :stuck_out_tongue:. De logischere keuze bij een kostuum is een dresser.

Persoonlijk vind ik beide overigens prima bij een kostuum. Vooral lekker doen wat je zelf mooi vind staan!

Ligt er een beetje aan of je ondergoed en sokken wel matchen… Kortom je kunt je maar ergens druk over maken :wink:

Ik zou vooral dragen wat je zelf prettig vindt. En evt rekening houden met potentiële klanten, zodat zij jou niet afrekenen op de beoogde prijs van een sieraad.

Vandaag de dag zie je tot in de hoogste regionen mensen rondlopen met plakplaatjes.
Waarom zou een mooi horloge dan misstaan?

Persoonlijk vind ik het dragen van sierraden door een man nogal niveautje kampers.
Maar een horloge is daarop de leuke utizondering.

Kijk dan, staat toch prima :ok_hand:

14 likes

Ik draag al 30 jaar duikers. Ook in meer ‘formele’ situaties. Het is al gezegd: het interesseert vrijwel niemand wat je voor horloge draagt. Dus het belangrijkste is dat je draagt wat JIJ mooi en fijn vindt.

Waarschijnlijk gaan er hier nog wel een paar iets roepen in de sfeer van dat ze liever ter plekke dood neer zouden vallen, dan een duiker bij een pak dragen. Lekker niks van aantrekken.

De meeste mensen hebben tegenwoordig of een smartwatch of helemaal geen horloge. Dan zie ik toch heel wat liever een mooie duiker. Dus ik zeg:

Go For It GIFs | Tenor

7 likes

Persoonlijk vind ik de Tudor beter bij een pak passen dan de BB. Maar dat is niet zo interessant. Draag wat jij leuk vindt.

Net als de plakplaatjes tegenwoordig, zijn sierraden ook op alle niveaus tegenwoordig heel geaccepteerd. Al moet ik hier en daar nog wel wennen, ook al draag ik zelf niet geheel ingetogen sierraden.

Kunnen beide prima tegenwoordig - ik heb mijn bb58 vaak genoeg bij een pak om.

6 likes

De BB54 is heel tof en mooie maat, dus zeker doen! Ik denk dat de BB54 zelfs nog iets meer ingetogen is dan de Prince die je nu hebt. Daarna wel nog een leuke dresser erbij op leer voor wanneer je echt formeel moet.

1 like

Ik zou gewoon beiden doen en dan lekker zo nu en dan afwisselen. Er vanuitbgaande dat dat in je horlogebudget past natuurlijk.

Zo niet, dan de goudgele rakker eruit en lekker voor de BB54 gaan, kan prima!

3 likes

Zoals ook eerder gezegd gewoon beide houden :grin: mooi af te wisselen :+1:t2:

Beide houden, draag wat je lekker vindt.

Gewoon stoppen met die ape-pakkies, probleem opgelost.

4 likes

Dat! :point_up:t2:

https://youtu.be/PmrOuCVL3KU?feature=shared

Past er toch mooi naast😊

Gewoon stoppen met duikers. Laatste keer dat ik ook maar in een zwembad gelegen heb zal 5+ jaar geleden geweest zijn.

1 like