Toch 1e keus gekocht

Ik heb dit forum op 8 januari een vraag gesteld over een mogelijk te kopen horloge.
Na een aantal zeer goede tips en raadgevingen (waarvoor dank!) ben ik toch bij mijn eerste keus gebleven. Ik heb namelijk de Oris Classic Date (nieuwe serie) gekocht.
Ik zocht strak kwalitatief hoogstand automatisch horloge, en natuurlijk smaken verschillen maar ik geloof dat ik ben geslaagd.

Ruud de Vries

Mooie stijlvolle klok. Ik was zelf voor een Hamilton Jazzmaster gegaan maar deze is ook mooi. (tu)

Even opgezocht op internet ik moet toe geven een hele sterke 2e keus.

Ruud de Vries

Mooi !

Mooi, van harte! (tu)

Is inderdaad een mooie.

Veel draagplezier :slight_smile:

Hoi Ruud,

Prachtige, stijlvolle klok, gefeliciteerd.
Het is leuk de meningen van de mede forummers te horen, maar uiteindelijk ben je zelf degene die de keuze maakt, en over smaak valt hier enorm te twisten :wink:

Groeten,

Martin

Opinions are like assholes, everyone has one, and they usualy stink :smiley:

Mooie klok ! (tu)

Groet,
Werner

mooie strakke klok. datum, tijd en grote secondewijzer; meer heb je
niet nodig. geniet er van.

Gefeliciteerd, met dit horloge zit je volgens mij wel goed! Zit er ook een glasbodem in?

Groeten, Tom Vreeken.

Ja, je ziet de bekende rode rotor

Ruud de Vries

Dat is leuk!! Fotootje? Misschien?

Groeten, Tom Vreeken.

Erg fraai. Geen tierelantijntjes waar je niks aan hebt, helemaal mijn stijl. Veel plezier ermee!

gefeliciteerd met je Oris!

Groet Arno.

mooi!

Een heel mooie horloge!

Veel draagplezier

Paul
Leeuwarden

Geloof 't ook… Van harte: mooie klok !

Groet
Mark

Heel mooi

Mijn beste,

Van Harte Gefeliciteerd met deze ’eerste keus‘.

En deze ‘eerste keus’ gaat zo te zien zelfs voor een ‘eerste prijs’.
Een bijzonder fraai ogend horloge. Een ontwerp waarin het gevoel voor schoonheid in optima forma is te ontdekken. Met name de Arabische cijfers op een gegroefde achtergrond en de ronde uurmarkers kunnen mij bekoren.
Veel plezier met dit horloge welke zich als een sieraad om de pols zal nestelen.:wink:

Orologio Signaturis Temporis

Ik zet morgen een foto van de achterzijde op het forum

Ruud de Vries