Was toevallig in mn bandjesdoos aan het zoeken naar een leuk bandje. Er lag ook nog een Swatch in die ik vorig jaar heb gekocht maar wellicht 1 keer heb gedragen.
Het is een model uit de laatste James Bond serie. Behalve dat ik het skelet echt superleuk vond is het natuurlijk ook gaaf dat ie licht geeft.
Onderstaande foto is met mn iPbone genomen dus geen trucjes met sluitertijden. Hij geeft echt zoveel licht als op de foto. Je kunt er een boek bij lezen.
Zoveel lol heb ik voor 38 euro nog niet gehad aan een horloge
Ja, ik kan me dat horloge (en die serie) wel herinneren, maar wist niet dat ie zo leuk zou oplichten in het donker. Baron Samedi, was de naam van het karakter in de film, als me niet vergis.
Ik kreeg van mijn vrouw (en mijn vrouw van mij) vorige week een Swatch uit de Colour Codes Collection (zie http://www.horloge.info/nieuws/Colour-Codes-Collection-pure-Swatch-DNA/581). Ik de lichtbruine met witte wijzerplaat, mijn vrouw de fel-roze. Ik had er tijdens mijn wintersportvakantie al naar staan kijken en vond ze toen echt te klein. Maar nu (kleiner is toch echt weer mode) en voor die prijs (38 euro) toch gedaan. En ik was er in 5 minuten al weer aan gewend (ik ben een kind uit het Swatch-tijdperk) en er heel erg blij mee!
De ‘klasieke Swatches’ (plastic en Irony) hebben naar mijn mening een van de mooiste vloeiend gevormde kasten die er zijn. Heb er zelf vier: twee klasieke plastic (“Rotor” en “White Jelly Fish”) en twee metalen Irony’s (“Crew Cut” en “Hercules” automaat). Die automaat is mijn favoriet. Werkelijk prachtig afgwerkte wijzerplaat en wijzers!
Ik draag de plastic quartz modellen eigenlijk niet meer vanwege het harde tikken. Vroeger geen last van, maar word ik nu helemaal gestoord van Herkenbaar?
Ik draag de plastic quartz modellen eigenlijk niet
meer vanwege het harde tikken. Vroeger geen last
van, maar word ik nu helemaal gestoord van
Herkenbaar?
Het is nog niet zo erg dat ik 'm daardoor niet draag maar ik herken het wel. Toen we de horloges hadden gekocht en om hadden in de auto viel het geluid me op. En op het nachtkastje mogen ze niet. Ik wil rustig kunnen slapen en niet elke seconde er aan herinnerd worden dat ik nog niet slaap.