Toch die oranje duiker

Hallo forum leden,

Toch een oranje duiker op de kop weten te tikken voor vrije tijd en vakantie. Heel degelijk wat een kwaliteit:

Nog suggesties voor horlogebandjes in combinatie met het oranje? Dat oranje is een beetje sunburst, mooi.

Mvg. Bertjan

5 likes

https://www.kish.nl/images/D/Nylon_24mm_horlogeband_blauw_wit.jpg

Als suggestie een gecombineerd blauw/witte Nato misschien.

1 like

Proficiat! Ik heb exact dezelfde ook eens gehad. Goede prijs/kwaliteit verhouding heeft het horloge. Helaas was hij voor mij alleen net wat te groot.

1 like

Ziet er goed uit. Door de hoogte geen ideale klok voor werk etc. met een hemd. Maar voor de zomer ideaal met een Polo of tshirt.

Goed te combineren met verschillende kleuren nato’s. Of een mooie rubber band met oranje stiksel.

1 like

Hoi Bertjan,

Ziet er goed uit.
Mooi merk ook.
Je zou eens contact op moeten nemen met @Ko_
Hier een mooi voorbeeld van een zwarte band met oranje.

[URL=http://s1300.photobucket.com/user/mauriceloermans/media/DSC02131_zpsfairllgf.jpg.html][/URL]

2 likes

Mooi, ik heb goede ervaring met @Ko_ deze ga ik zeker onthouden!

Kijk anders ook eens in het nieuwe gedeelte van Deep Blue only,
zullen vast meer mooie voorbeelden voorbij komen.
Ik heb hem wel net pas gemaakt, maar komen er vast meer bij :+1:

1 like

Leuk horloge, gefeliciteerd!

Suggestie voor een bandje:

1 like

Of een obris morgen rubber?

1 like

Mooie banden, maar minder geschikt voor de kleinere pols. Op de foto lijkt de polst van Bertjan aan de dunne kant. (er zitten gewoon te weinig gesp-gaten in).

Gefeliciteerd! Een oranje duiker hoort eigenlijk in iedere Nederlandse horlogecollectie thuis! :grinning: Moet eerlijk zeggen dat ik er zelf jaren over heb gedaan om de voor mij perfecte te vinden. Grappig was dat ik het antwoord al die tijd al om de pols droeg…
M’n SKX007 was al vanaf het eerste moment één van mijn favoriete horloges. Dus besloot ik dat 't een SKX011 moest worden. En ook die draag ik graag en vaak; vandaag toevallig, zelfs!

Veel plezier met die zonnige zomerkanjer!

1 like

Klopt dat hij aan de grote kant is. Ik heb twee gesp gaten over. Ik vind dat het kan. Mvg. Bertjan

Hè? Dus je hebt al een Obris Morgan rubber? Of heb je het over de Deep Blue band?

Sorry, de Deep Blue band. Niet goed gelezen :grin: