Toch een Rolex.........

De FOIS niet. Maar als je toch al geen chrono meer wil, dan maakt dat ook niet uit.

Ik heb ook geen idee, maar ik laat me verrassen met wat ze op voorraad hebben…ik ben heel benieuwd naar deze…

Plaatje geleend van Hodinkee

5 likes

Nieuwste Datejust met 72 uur gangreserve

2 likes

Hoi Nico,

Er zijn al een aantal adviezen gegeven, dus ik wil alleen maar even van de gelegenheid gebruik maken om jou en jouw vriendin heel veel sterkte toe te wensen!

Groet, Harry.

3 likes

Dank je wel…:+1: :+1::+1::+1:

1 like


de 126300,
met gangreserve van 72 uur,

1 like

Grape 36 of Olive 34 zou mijn keuze zijn.

Inruilen is trouwens niet het beste idee. Ik neem hem graag over voor de inruilprijs die de verkoper je geeft.

1 like

Deze Oyster Perpetual 36 mm en geen datum vind ik echt prachtig:

Succes en sterkte!

6 likes

Ik heb m in het echt gezien. Veel subtieler en smaakvoller dan je vermoedt.:+1:t3:

1 like

Mooi uurwerk, maar 41mm is te groot…:thinking:

1 like

Dan toch ook maar een adviesje van mijn kant.:blush: Ik heb zelf een Rolex Datejust 36 mm met roze plaat, die ik met heel veel plezier dagelijks draag, en die over een tijdje naar mijn dochter gaat. Misschien is zoiets ook een idee voor jou :slightly_smiling_face:

1 like

Gezien je vriendin later de drager wordt : zeker de OP Olive 34mm in overweging nemen.

2 likes

Welk model lijkt me iets persoonlijks. Ik zou saai voor een zwarte gaan. Misschien zelfs een Explorer 1. Mocht ie stil komen te staan, hoeft alleen de tijd goed gezet.worden.

Maar is het een idee om een watchwinder erbij te nemen. Dan blijft die automaat iig niet stilstaan en hoef je misschien niet aan de quartz.

Veel sterkte verder en succes met de keuze.

3 likes

Dat is een goede tip…:slightly_smiling_face:

1 like

Je vriendin dagelijks je horloge laten opwinden : dit zorgt voor een goed band én spaart een watchwinder uit :wink:

2 likes

Heel veel sterkte en succes met de zoektocht

1 like

Welke vindt je vriendin het leukste ?
Iig veel sterkte verder …

1 like

Voorkeur gaat uit naar blauw…

4 likes

Dat staat dus al vast, gelijk heb je, gewoon doen.
Misschien je Speedmaster op het forum verkopen, zie je em nog eens langskomen, :wink:
Hoe dan ook, sterkte :+1:

1 like

Kan je helaas geen advies geven, maar wel veel sterkte

1 like