Toch even een eigen topic,hij is er!

nou hij is er nu een half uur en ben er erg blij mee,ik ben ook blij dat ik hem heb gekocht met een rubber bandje,want hij is zonder stalen band al erg zwaar,hij liep meteen toen ik hem uit de doos haalde en grappig datail is dat hij bijna op de goede tijd stond !

nou foto’s zijn overbodig ,het is dus een seiko black monster,hij is wel groot voor mijn 16,5 cm dikke pols,maar dat bevalt me prima!!

mijn indrukken tot nu toe zijn,rubuust ,grof ,nette afwerking,indrukwekkend ,lijkt in het donker wel een lantaarn ,echt super mooi,en met 100 euro inc verzending een echt koopje !

nou ik ga even een uur naar mijn klokkie staren,en mensen kijk uit met oud en nieuw !

Leuk!

Maar een wrist shot is verplicht, dus kom maar op :))))

Welkom bij de familie Floris :slight_smile:

ik zal kijken wat ik kan doen mijn internet verbinding is traag,dus word dan morgen,mijn excuses daarvoor,ik kom de horloge-forum verplichtigingen natuurlijk wel na :wink:

wat is die klok mooi,zit hier wel te typen maar blijf er naar kijken,best snelle levering ook,nou ik kijk zo weer even op het forum ,eerst eens kijken wat er nu mis is met mijn pc.

Voor straks een tip voordat je naar bed gaat; leg je horloge voor 5 minuten onder een tafellamp en ga dan in je bed een boek lezen zonder een lamp aan te doen :wink:

Gefeliciteerd…

de volgende meeting moet maar in Rotterdam ZOO (Blijdorp) plaats vinden.
En dan natuurlijk in het Oceanium…

Kun je gelijk testen of i waterdicht is! … wie durft?

Je vermeldt dat jouw black monster meteen liep toen je hem uit de doos haalde.
Nou , de mijne heb ik op kerstavond ontvangen en deze was niet aan de gang te krijgen. Zelfs na een kwartier heen en weer schudden liep hij slechts 5 minuten om mijn pols.Ik heb hem inmiddels retour gestuurd en verzocht om mij een nieuwe (een oranje) te sturen. Ben benieuwd.
Succes met de jouwe.

Eddie

Vervelend Eddie. Ik neem aan dat je voor je het horloge opstuurde wel even contact hebt gehad met de verkoper?

Ja. Hij adviseerde om het nog eens te proberen, maar ik had reeds enige dagen geprobeerd om hem aan het lopen te krijgen. Hij wil hem bekijken als hij arriveert. Ik heb hem reeds gemaild dat ik dit exemplaar niet meer wil en een nieuwe toegestuurd wil krijgen.

Eddie

dan is mijn horloge inderdaad het bewijs dat die van jou niet goed was,ik heb hem uit de doos gehaald en na hem 2 keer op zijn kop te houden liep hij al ,en dat doe hij nu gelukkig nog steeds !

wat alleen jammer is dat ik het bandje in 1 van de laatste gaatjes moet doen,en dan hou ik een soort van flappie over,mischien dat ik er een andere band op koop,heb wel een mooie gezien van carbon,die lijkt me wel mooi om te kopen over een poosje .

Groot gelijk dat je em terug gestuurd hebt Eddie. Zo’n ding moet het per direct doen. Als dat niet het geval is aan de bel trekken en dat heb je gelukkig gedaan!

Kleine polsje Floris, ik heb zeker 5 gaatjes over grijns

ach de grote doet er niet toe,het gaat er om wat je er mee doet :stuck_out_tongue:

vind het nog steeds een mooi klokkie !

floris Schreef:

vind het nog steeds een mooi klokkie !

Gelukkig wel, je hebt hem nog geen dag :). B.t.w., van harte met met deze aanwinst!

Gerwin

bedankt voor de leuke reactie’s,maar uhm vraagje ik heb gister de dag en de datum goedgezet,dit heb ik gedaan om 24:00 ,dacht als ik het op die tijd doe dan staat het goed,maar nu is vanmiddag om 12 uur de datum versprongen op de 30 ste en de dag aanduiding is nu 13:07 ook aan het verdraaien,wat heb ik fout gedaan?

Je kunt het horloge beter niet verstellen tussen 9.00 uur en 3.00 uur (ruime marge, ik weet het) omdat de dag en datum in dit geval niet direct verspringt maar hier een paar uur over doet. Waarschijnlijk is je probleem opgelost als je het horloge nu 12 uur vooruit zet.

Ruud

Jammer Floris van die rubberen band. Je mist dan een heel groot gedeelte van de “Monster emotie”. Je moet er dus nog maar 1 bijkopen met stalen band. Bovendien heb ik gelezen dat de stalen band een prachtig tegenwicht biedt aan het horloge, zodat het stabiel om je pols blijft zitten.
Ik heb een “Orange Monster” die ik dagelijks draag.
Groeten

Eeltje

N.B. Het bovenstaande (rubberen band) is natuurlijk maar een grapje, Floris, in ieder geval gefeliciteerd met je mooie aanwinst

bedankt ben blij met het rubberen bandje kan ik hem teminste zonder gedoe meteen om doen,ook bedankt voor de tip ruud !

Hallo Floris,
Een nadeel van de stalen band is inderdaad dat je hem in de meeste gevallen moet aanpassen en dat is een lastig en spannend karweitje, dat ik gelukkig tot een goed einde heb weten te brengen.
Groeten,

Eeltje