Toch geen liefde bij een NA

Toch geen liefde bij een NA

Herkenbaar of niet maar dit heb ik zelf nog nooit gehad.

In de afgelopen 20 jaar meerdere horloges gekocht, nieuw, pre-owned, modern en vintage. Sommige bleven en andere gingen na verloop van tijd weer de deur uit om plaats te maken voor iets anders.

Maar nu binnen een week denk ik dat de NA het niet gaat worden terwijl er ook al een extra band onderweg is (€ 400+ :see_no_evil:, die kan mogelijk nog terug).

Zou je in dit geval meteen verkopen en het verlies nemen of het nog even aankijken, dragen en mogelijk gaat de liefde nog komen.

• Meteen verkopen
  • Nog even aankijken
0 stemmers

Ik voel het verlies al aankomen :rofl:

1 like

bij mij komen de twijfels (als die er zijn) ver in de toekomst,
nog nooit spijt gehad op de bestelknop te drukken en er dan a twijfels over gehad.
ik denk, kijk, vele malen voor ik dit doe en beslis ruim nadien (als ik zeker ben)om te kopen :ok_hand:

1 like

Twijfel om te verkopen betekent dat ie gaat. Kan je maar beter proberen om snel door te verkopen. Of mogelijk is retourneren nog een optie?

1 like

Heeft om de pols gezeten dus retourneren aan juwelier is geen optie.

@Box, soms komt — na een gewennings-tijd — pas de volledige appreciatie voor een NA. Dan ben je welllicht blij 'm gehouden te hebben. :wink:

Als je na 2 weken ontvangst van je NA nog steeds denkt “Neej”, dan kun je 'm altijd nog in het blauwe gedeelte op het forum zetten. :smiley:

2 likes

Het zal na enkele dagen dragen een horloge in bijna nieuwstaat zijn (tenzij je er direct mee bent gaan klussen, maar dat lijkt sterk bij een nieuw horloge waar je een bandje van meer dan 400 euro voor koopt :wink: ).

Je kan altijd eens informeren wat hij nog kan bieden en een ‘nearly new’ exemplaar terug in de winkel legt.

1 like

Ik ben toch nieuwsgierig: om welk horloge gaat het?

Maar ik heb het ook wel eens gehad. Met een Timex gelukkig :smile: Gelijk weer verkocht.

1 like

Bij twijfel niet inhalen (maar wel verkopen :wink:)

Als ik twijfel heb, dan gaat hij weg en dan nog vaak zo snel mogelijk.

Ik heb er nog wel eens mee gewacht om het horloge dan weg te doen. Gevolg was dan dat hij in de doos ging en er niet uit kwam.

Om dan vervolgens na een jaar alsnog verkocht te worden.

Dus, je raad het al, ik ben voor de korte klap (of de spreekwoordelijke zure appel) om daarna iets te kiezen waar ik wel iets mee heb.

1 like