Thehaguedragon Schreef:
Gelukkig met naaimachine was het
eea op te lossen en eruit te krijgen.
Da’s wel heel boelkloedig! :}:}:}
Ik geloof dat ik een washandje had gepakt,…
Gelukkig met naaimachine was het
eea op te lossen en eruit te krijgen.
Da’s wel heel boelkloedig! :}:}:}
Ik geloof dat ik een washandje had gepakt,…
Het horloge-virus slaat soms onverwacht toe, das inmiddels wel duidelijk8-).
Het virus neemt bezit van je hersenen en laat je met een hamer een horloge in elkaar rammenX(X(, om het volgende moment “om te slaan” in een zucht naar een nieuw klokkie::o. Dit is de verslaving in de ergste vorm :S:S
En Dreski maar denken dat ie aan de beterende hand is:D:D
Is dit iets voor het meldpunt zinloos geweld of zien we het deze keer door de vingers?
Dit was denk ik een gevalletje van zinvol geweld.
Arme Dreski. Maar we leven heus wel mee hoor.
Een hart onder de riem ; I vote
Dreski for president
Elf.
hoemeer horloges onder het noeste hamergeweld sneven
hoemeer de resterende horloges in waarde zullen toenemen.
stel er zijn 40 zeldzame Pateks en iemand
( ik noem geen namen ) ramt er al schuimbekkend bij het aanroepen van de baard van Toutatis 30 aan gruzelementen
dan zijn de overige 10 alleen maar zeldzamer geworden.
Haha wat een verhaal Andre,the way to go!
Ik heb dat eens gedaan met een pulsar duiker,totaal gesloopt dat pl…isding!
Maar het bezint weer en opeens heb je weer trek in een paar klokken…
Geef maar toe,helemaal weg gaat het virus nooit
grtz Leetje
Haha, dat gevoel van opbouwende frustratie is zo herkenbaar. Je voelt het opborrelen en eigenlijk vind je jezelf heel knap dat je zo rustig blijft en hebt ook het idee dat de grote ‘zen-meester’ van het heelal dat zo knap van jou vindt dat hij/zij/het een dosis positieve karma jouw richting opstuurt waardoor niets meer mis kan gaan…totdat er natuurlijk weer iets misgaat. Je doet nog poging om het weg te slikken, maar je ziet je knokkels wit worden en de adrenaline bereikt langzaam je hersenpan, waarna je denkt: “Krijg de tering grote zen-meester van het heelal, hier gaat gewoon nu echt iets KAPOT!” Tja en dat heerlijke bevrijdende gevoel daarna is natuurlijk enorm goed voor je zen.
En ik maar denken dat ik de enige was… Meerdere malen mijn grafische rekenmachine door de kamer gegooid (na urenlang sommen oefenen en het nog steeds niet begrijpen)…
GEWELDIG!! Ik zie het helemaal voor me. Weer wat meer rust in het hoofd. En de herinnering aan deze moedige daad geeft je ongetwijfeld een grotere lach op het gezicht dan het dragen van een niet perfect horloge.
Pics or it didn’t happen
Haha, wat een verhaal! Bedankt voor het delen!
Een duidelijk geval van WRS: (watch related stress)
Beterschap!
( (
(
Schitterend!
Pics or it didn’t happen
Daar had ik echt geen zin in. Gewoon bam de vuilnisbak in en verder. Maar hij is helemaal total loss en dat voelde heerlijk.
Zo herkenbaar A.!
Vooral bij die oude bandjes heb ik soms een “pauze” nodig. Dan denk ik: “Glenn, nu is het ofwel een kapotte vinger ofwel een kapotte band!” Op die momenten ga ik dan even iets anders doen.
Groet, Glenn
Wat een Konings verhaal!
Prachtig !
Heerlijk verhaal … zeer herkenbaar. Ging stuk van het lachen. Ik heb het vooral met mobieltjes Is wel goed dat mijn Iphone zo’n beschermhoes heeft. Dat pielwerk met mijn horloges laat ik door mijn vrouw doen (
Heerlijk verhaal … zeer herkenbaar. Ging stuk
van het lachen. Ik heb het vooral met mobieltjes
Is wel goed dat mijn Iphone zo’n beschermhoes
heeft. Dat pielwerk met mijn horloges laat ik door
mijn vrouw doen (
Pas maar op. Dadelijk krijg je van je vrouw een washandje onderdelen omdat bij haar de stoppen zijn doorgeslagen.