Toch lid van de Monsterclub

Vorige week bemerkte ik na een overzicht van mijn collectie dat ik geen Seiko meer had! Dat kon natuurlijk niet. Ik heb al twee keer een SKX007 gehad wat een erg fijne duiker is. Ik wilde nu echter iets anders en na een ontmoeting met LoneRyder zo een halve maand geleden vond ik zijn monster toch wel mooi. In het begin moest ik er niets van hebben maar nadat ik eens een minimonster heb gehad trok het model me steeds meer aan. Gisteren kwam hij binnen. lekkere dikke klok en een duiker. Zo heb ik ze graag. Hij draagt vrij klein voor mijn gevoel en ik heb een lamme arm van het gewicht. Iets te veel G-Shocks gedragen de afgelopen weken. :smiley:

Welkom bij de club, Iedere keer als ik hem draag denk ik bijna ; dit kan toch niet voor dat geld… en absoluut de fijnste stalen band die ik ken.

Ik had precies hetzelfde toen ik anderhalve maand geleden iemand tegenkwam met een zwart Monster. Je moet ze vaak toch even in het echt zien om te zien wat je mist.
Daarom heb ik een paar weken mijn oranje voor een zwarte ingeruild, heb er nog geen moment spijt van gehad.

Goed gedaan dreski, mooie klok.
Hoeveel Casio’s weegt zo’n monster nou? :wink:

Houthakker Schreef:

Goed gedaan dreski, mooie klok.
Hoeveel Casio’s weegt zo’n monster nou? :wink:

Nou als ik een DW6900 neem wat toch wel één van de zwaardere modellen is met zijn 67 gram weegt het monster toch zo een 3G shocks. :smiley:

En meteen een upje voor de “nieuwe” leden.

gr.
Peebee.

Dreski gefeliciteerd met je aanwinst maar wat is de maat van dat moster

mvg
Lex

lex Schreef:

Dreski gefeliciteerd met je aanwinst maar wat is
de maat van dat moster

mvg
Lex

42mm ex kroon.

Gefeliciteerd, een collectie kan niet zonder dat monster eigenlijk.
Draag hem zelf ook nog vaak met plezier.

De afmeting valt me mee hij toont groter dus dat kan met mijn smalle polsen dus wel, ik ga maar op zoek naar zo een monster

bedankt Dreski

mvg
Lex

mooi horloge,ik heb zelf nog geen monster maar het kriebeld al wel.
veel draagplezier. :)-D

FERRARI Schreef:

mooi horloge,ik heb zelf nog geen monster maar het
kriebeld al wel.
veel draagplezier. :)-D

Ik kan het je aanraden. Veel leuker dan een Omega imi…:wink:

Mooi hoor, misschien ook mijn ogen nog maar open houden voor een zwarte!

WVE heeft een leuke zwarte monster mét lumpy te koop en de wijzers van de Seiko Mapmeter. Witte datumschijf. De reden dat ik dat weet en hem aanbeveel is dat deze eerst van mij is geweest!!.
Spijt van gehad dat ik hem heb weggedaan.

Een heel fijn en stoer horloge !
veel plezier ermee
Groeten,
Marijn

Proficiat! Echt een topklok. Is m’n trouwe werkpaardje en is net terug van Rob. Heb em supergemist!

Check de details en let met name op de constructie. Zo ingenieus is dat gemaakt!

Geniet ervan!

Ik heb nu sinds een jaar een monster.
Bij monster watches gekocht, heb er daar gelijk ook saffier glas op laten zetten.
wat prijs prestatie betreft,vind ik het monster één van de beste horloges.
Van al mijn horloges draag ik het monster het meest.
Maar naar mijn werk draag ik hem niet.
Ik werk namelijk in de bouw.
En dat kan mijn monster niet aandoen.

Ben dan wel benieuwd wat een Monster aan kan…

Heb zowel de oranje als de zwarte gehad, beiden verkocht en beiden zou ik wel weer terug willen eigenlijk.

Mmmmm. Ik heb hem nu een keer gedragen. Ik pak toch steeds weer een G-Shock. Laatst even een Orient Mako gedragen maar ik was ook weer blij toen ik die af kon doen. Begin heel erg te wennen aan de functies van een G-Shock. Timer, Alarm e.d.

Misschien gaat hij in de verkoophoek…