Toch maar eens even voorstellen.

Goedenavond Mede HF-leden,

Na al een tijdje lid te zijn, een aantal topics geopend besloot ik me toch maar eens een keer netjes voor te stellen :sunglasses:

Mijn naam is Jeison(spreekt hetzelfde uit als Jason), 23 jaren oud, woonachting in Spanbroek met mijn vriendin en laatst zelfs vader geworden. In 2019 heeft het horlogevirus mij te pakken te kregen toen ik nog werkzaam was in de horeca. Ik zag een collega met een TW Steel om de pols, en dat trok meteen mijn aandacht(Inmiddels is mijn smaak wel iets gevorderd).

Sindsdien al een aantal horloges aangeschaft, en ook weer verkocht. Merk dat ik nogal lekker impulsief kan zijn wat kopen en verkopen betreft :wink:

Dit zijn de horloges die de collectie hebben verlaten:

Dit is hoe de collectie er momenteel uit ziet:

De Invicta Pro Diver is mijn eerste automatische horloge. Momenteel word hij vooral als beater gebruikt en zit er ook een goede deuk in het glas :joy:

Daarna volgde de 5KX, de Seiko 5 sports SRPD55K1. Uiteraard moest deze ook gemod worden. Nu staat nog een andere dial op de planning, en waarschijnlijk een rubbere band of jubilee.

Deze leuke casio, de A158WA, had ik voor mijn verjaardag gekregen, een erg leuk horloge voor zo weinig geld.

De Parnis Top Gun, van een forumlid overgenomen. Moest even een beetje van het IWC gevoel proeven, dus maar een chinees kopietje. Staat momenteel in het blauw.

Momenteel ben ik op zoek naar de volgende. Een horloge om de geboorte van mijn dochtertje te vieren.
Nu zit ik te twijfelen tussen 4 kandidaten:

De legendarische Sarb033:

De tegenwoordig erg gewilde Bulova Super Seville. Voorkeur gaat uit naar de goudkleurige.
E61B7A83-7297-45C1-BCBB-619A91F60952

En als laatste contender staat de Tissot PRX op het lijstje, dankzij youtuber Hafiz J Mehmood en zijn fantastische video.

Welk van deze horloges zouden jullie aanraden?

Volgende horloge moet worden:
  • Sarb033
  • Bulova SS Staal
  • Bulova SS ‘Goud’
  • Tissot PRX

0 stemmers

Kijk er naar uit om nog veel mooie verhalen te lezen en geweldige horloges te bewonderen! :beers:

20 likes

Welkom :grinning:

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Welkom!

1 like

Welcome! SS Staal doen en we worden vriendjes

1 like

Welkom alsnog. En zoals je kan zien aan de stemmen zou ik voor de sarb gaan :+1:

1 like

Welkom bij de club Jeison.

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom in die fascinerende kring van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom!

De seiko vind ik redelijk dressy… maar altijd een goede keuze.
De Bulova is 36mm, zelf gehad maar vond hem toch tegen vallen.
Tissot een degelijk stoere beater waar ik voor zou gaan.

1 like

Welkom!

Zelf een SS staal hebbende kan ik je die van harte aanbevelen, heerlijk horloge. Zijn een paar goede adresjes voor, mocht je ze zoeken.

2 likes

Welkom!

De sarb vind ik een tijdloze klassieker en kan altijd. Daarom voor die gekozen.

1 like

Welkom bij de club Jelson .

1 like

Dat zal ik in mijn achterhoofd houden :stuck_out_tongue_winking_eye:

Inmiddels alweer veranderd haha

Hey Jeison, welkom!

1 like

Welkom!

1 like

Welkom hier :+1:

1 like

animaatjes-welkom-4533576