Goedenavond Mede HF-leden,
Na al een tijdje lid te zijn, een aantal topics geopend besloot ik me toch maar eens een keer netjes voor te stellen
Mijn naam is Jeison(spreekt hetzelfde uit als Jason), 23 jaren oud, woonachting in Spanbroek met mijn vriendin en laatst zelfs vader geworden. In 2019 heeft het horlogevirus mij te pakken te kregen toen ik nog werkzaam was in de horeca. Ik zag een collega met een TW Steel om de pols, en dat trok meteen mijn aandacht(Inmiddels is mijn smaak wel iets gevorderd).
Sindsdien al een aantal horloges aangeschaft, en ook weer verkocht. Merk dat ik nogal lekker impulsief kan zijn wat kopen en verkopen betreft
Dit zijn de horloges die de collectie hebben verlaten:
Dit is hoe de collectie er momenteel uit ziet:
De Invicta Pro Diver is mijn eerste automatische horloge. Momenteel word hij vooral als beater gebruikt en zit er ook een goede deuk in het glas
Daarna volgde de 5KX, de Seiko 5 sports SRPD55K1. Uiteraard moest deze ook gemod worden. Nu staat nog een andere dial op de planning, en waarschijnlijk een rubbere band of jubilee.
Deze leuke casio, de A158WA, had ik voor mijn verjaardag gekregen, een erg leuk horloge voor zo weinig geld.
De Parnis Top Gun, van een forumlid overgenomen. Moest even een beetje van het IWC gevoel proeven, dus maar een chinees kopietje. Staat momenteel in het blauw.
Momenteel ben ik op zoek naar de volgende. Een horloge om de geboorte van mijn dochtertje te vieren.
Nu zit ik te twijfelen tussen 4 kandidaten:
De legendarische Sarb033:
De tegenwoordig erg gewilde Bulova Super Seville. Voorkeur gaat uit naar de goudkleurige.
En als laatste contender staat de Tissot PRX op het lijstje, dankzij youtuber Hafiz J Mehmood en zijn fantastische video.
Welk van deze horloges zouden jullie aanraden?
- Sarb033
- Bulova SS Staal
- Bulova SS ‘Goud’
- Tissot PRX
0 stemmers
Kijk er naar uit om nog veel mooie verhalen te lezen en geweldige horloges te bewonderen!