Toch maar eens voorstellen.

Beste allen,

Na een frequente meelezer te zijn op dit forum wil ik me graag toch een keer introduceren.
Mitch, 35 jaar en woonachtig in Brabant.

Mijn interesse in horloges is al een flinke tijd geleden begonnen toen mijn pa voor zijn 50e verjaardag een Seiko SNP005P1 aanschafte. Dit is bijna 15 jaar geleden. Destijds veel gelezen etc maar nooit een serieuze collectie gestart.

Vervolgens een lange tijd niets gedaan met deze interesse tot een jaartje terug.
Mijn eerste aankoop was een Seiko SNP005P1 - dezelfde als mij vader toen had gekocht:

Ik blijf het een interessant horloge vinden. Kinetic is erg makkelijk en zet zichzelf altijd weer goed op tijd.

De volgende aankoop was Seiko Spb239j1 op de Seichu Nato (al zit deze er weinig op). Deze zit meestal op een nato of sailcloth. Ik ben erg onder de indruk van de afwerking en stijl van dit horloge. Erg blij mee.

Daarnaast heb ik recent de Seiko SRPH15K1 aangeschaft. Een lekkere frisse groene klok.

Verder draag ik regelmatig mijn G-shock:

Een bescheiden collectie waar ik momenteel veel plezier aan beleef. Wat de volgende aankoop gaat worden weet ik nog niet, al zegt mijn vrouw dat ik het beste een keer aankoop van hoog niveau kan doen ivm verzamelen in de breedte. Dat advies heb ik niet tegen gesproken :wink:

Met vriendelijke groet

62 likes

Van harte welkom!

IMG_1947

2 likes

Welkom op ons gezellige horlogeforum :+1:

Greets, Martin :grin: nitraM

1 like

welkom!

1 like

Welkom op het forum :smiley:succes en veel plezier alhier. :+1:

1 like

Welkom :grinning:

1 like

Seiko is gewoon een prachtig merk! Mooie keuzes :ok_hand::ok_hand:

1 like

Welkom Mitch emot-tiphat

1 like

Welkom en veel plezier

1 like

Welkom. Schitterende techniek in die Kinetic Perpetual Calendar… Top horloge is dat. :+1:t3:

1 like

Mooie keuzes! En inderdaad de vrouw niet tegenspreken en doen wat ze zegt :wink:

1 like

Klopt ja, ik denk dat dit horloge inmiddels minstens 15 jaar oud is. In zeer goede staat gekocht via mp. Ziet er echt goed uit en loopt nog steeds top. Blijf het effect waarderen waneer je hem schud na een tijdje van stilstand.

1 like

Maak je geen zorgen :wink:

Welkom hier.

1 like

Welkom. Veel plezier op het forum.

1 like

Wees welgekomen, Mitch :blush:

Mooie collectie heb je daar :+1:t2:

1 like

Geniet van het verzamelen, deel je ervaringen en foto’s en wees niet bang vragen te stellen

1 like

Welkom naamgenoot!

Zou jouw vrouw wellicht een keertje met mijn vrouw kunnen praten toevallig…?

3 likes

Welkom Welkom bij de club Mitch.

1 like

Hoi Mitch, mooie collectie en mooie foto’s. (Daar houden ze hier van.) Welkom op dit fijne forum!

1 like