Toch maar even netjes voorstellen

Welkom; mooie verzameling heb jij al!

1 like

Welkom!!

1 like

Welkom!

Uit nieuwsgierigheid, waarom ook de seiko eruit en een Phoibois voor in de plaats? De seiko lijkt me een leuker en degelijker horloge. En zou denk ik occasion niet zo heel veel opleveren.

Betreft de omega, bedoel je de sm300 of de smp300? Beide mooie horloges, maar de sm300 heeft bond alleen de spectre in een film gedragen. Bovendien heeft de metalen band van de sm300 bij mij en denk vele anderen best wat overhang. Wees daar op bedacht mocht dat je overweging zijn.

1 like

Welkom!

1 like

Welkom bij de club van klokjesaandoeningen!!!

1 like

Welkom

1 like

Welkom op HF, en veel leesplezier!

1 like

Welkom hier!

1 like

Welkom op ons mooie forum.

1 like

Welkom

1 like

Wees welkom en veel plezier op het forum.

1 like

Welkom! Leuke horloges!

1 like

Welkom vanuit Meppel!

1 like

Welkom!

1 like

welkom

1 like

Van harte welkom hier!

1 like

@Slin Heb je zelf ervaring met Phoibos?

@marnixmoed Hm, goeie vraag. Ik vind de Phoibos er erg mooi uitzien (vrij uniek en zeker voor het geld) en wil wel weer wat anders ivp een Seiko. Heb daarnaast geen idee wat de Seiko zou moeten opleveren, het is wel een limited edition… maar goed.

Betreft de Omega, dan denk ik de smp300. ref 2531.80.00 bijvoorbeeld of iets ā€œouderā€ Hoe bedoel je de overhang? Dat de band snel minder ā€œstrakā€ wordt?

1 like

Jip…Ik heb er nu twee… :slight_smile:

3 likes

Die onderste :heart_eyes:
Echt prachtig, en het logo spreekt mij ook aan. Doet me trouwens denken aan hydra(Marvel)

2 likes

Je hebt een punt dat een Limited soms gewilde is, maar hangt ook af of net dat model populair is.
Vaak zijn dat meestal eerder de mechanische modellen.

Betreft de 2531.80.00, dat Is idd de smp300. Met de P voor professional.

Overhang bedoel ik dat iets van je horloge breder Is dan je pols en er overheen uit steekt. Dat kan een hele grote kast zijn, maar ook Lugs die heel lang of meer recht uit de kast steken ipv met de pols mee buigen.

1 like