Hallo horloge liefhebbers!
Ik ben dan al wel een tijdje lid, ik heb mij nog niet voorgesteld.
Bij deze dan.
Mijn naam is Jiri, 22 jaar en woon in Deventer.
Ben op het moment nog student en dat duurt ook nog wel even haha.
Ik ben al vrij lange tijd best een beetje gek op horloges, en dan vooral op duikers.
Heb nog niet zo heel lang geleden een mooie Oris Aquis kunnen kopen, en ben hier ook erg over te spreken. Helaas gaat de Oris wel weer de verkoop in… het zogenaamde flipperen(virus of wat het ook moge zijn) is er ook bij mij ingeslopen haha.
Daarnaast heb ik ook nog een Seiko SNE451P1 liggen, al krijgt deze na de aankoop van de Oris ook niet zo veel draagtijd meer… Ook dit horloge ga ik denk ik de toekomst weer verkopen, ondanks dat de Seiko wel mijn eerste “serieuze” horloge was.
Op dit moment zit ik te twijfelen wat ik ga doen met het geld wat ik ga “verdienen” met de verkoop van in ieder geval de Oris. Ik zit te kijken om een goedkope Phoibois te kopen en de rest op te sparen voor de aankoop van een Omega Seamaster 300. Dan wel een 2e handse. Vooral de link met James Bond vind ik persoonlijk erg leuk aan de Omega Seamaster.
Ik denk een enkeling van jullie nog wel een keer te gaan ontmoeten en vast nog lang en veel te blijven lezen en mijzelf te vergapen aan al het moois wat langskomt hier.
Foto’s(helaas niet heel mooi genomen en niet recent)
Oris
https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/b/1/2/b1270c96566fe3ef8f70f274ec2a3f0c12faec94.jpg