Hallo allemaal, gebruik al vele jaren dit forum maar waag me toch maar een keer aan een voorstelronde.
Man, midden dertig, eerste kind (zoon) op komst, en je raad het, ik verzamel horloges.
Ik ben zelfs zo erg dat als ik het geld had ik alles dubbel zou kopen om zeker te zijn dat ik mijn collectie’tje compleet hou, wat vezamel ik dan vraag je je dan af.
Hierbij een gedeelte van mijn collectie, ik zal op een ander moment nog een keer een mooi overzicht maken.
Seiko age of Discovery Perpetual+world timer+Moonphase+30th anniversary
Orient President gen1 drie stuks + 1x gen3
Mr. Jones king of spades
Seiko Pressage Irori moments (Australia LE)
Xeric Tryptech
Bedankt voor het lezen, en @ROH84 ik heb een account gemaakt om op jou post van 1december te reageren, helaas is die verdwenen en moet ik nog wachten voor prive berichten!
Als iemand per toeval een bezel te koop heeft voor een Seiko age of discovery 6m13 0010 0019 maar vooral de 6m13-9000, die zoek ik Om mijn oudjes wat nieuw leven in te blazen. Dus heb je losse onderdelen of een kapotte die verkocht word voor onderdelen, ik zoek jou!
Prachtig! De klassieke world timer! Ik heb 1 moonphase / world timer / Perpetual en de 30th anniversary (ook world timer) gehouden na het uitdunnen van mijn collectie De klassieke AOD world timer heb ik als laatste van een reeks AOD modellen verkocht! Lang overwogen maar de andere 2 hebben sentimentele waarde en dat heeft de doorslag gegeven, was de moeilijkste om weg te doen (tot nu toe) en zeker 10+ modellen zijn hem voorgegaan!