Toch maar even snel voorstellen. Mijn naam komt niet heel vaak voor, dus ik hou het maar even bij HC. Ik woon in Rotterdam en heb een kleine collectie van alles en nog wat. Was hiervoor veel aan het lezen, vooral op TZ-UK. Nu lees ik voornamelijk hier, post heel weinig…
Jullie hebben al wat foto’s voorbij zien komen. Helaas lukt het me niet alles in 1 foto te krijgen omdat er een paar in een kluis liggen… Maar ik heb oa een Tudor Black Bay Blue Bucherer, een Rolex 114060, Rolex 1600 (nu met een Jubilee met dan aan @Krabong), een Cartier Santos 100XL, Dornbluth 99.2, JLC Reverso Grande Date, Speedy 50th anniversary, Seamaster SM300 Watcho, IWC Ingenieur 3227-01 en nog wat anderen (de Seiko’s van deze wereld)… Wellicht dat ze ooit allemaal los langskomen in de topic “Wat draag je vandaag?”
Dat is een moeilijke vraag. Alles krijgt zijn draagtijd, meer omdat ik een kleine collectie thuis hou, de rest gaat in een kluis buitenhuis. Dus dan dwing je jezelf om bepaalde klokjes een tijdje niet te dragen.
Ik moet wel bekennen dat de dress watches toch minder draagtijd krijgen, hoewel ze er stiekem toch veel mooier uitzien. Kan er ook geen reden voor geven.
Ik draag erg graag mijn Rolex SubND. Gekocht en laten afstempelen op de geboortedag van mijn zoontje. Hij krijgt deze ooit, dus dan kan ik er maar beter nu van genieten!