Welkom. Gave lijst zo. En Moser en Cie is onwijs natuurlijk.
Jaloers… wellicht zicht op grijze handelaars in NL die wel Moser & Cie voeren? Ik voel er nog niet veel voor om echt heel Europa door te reizen om ze een keer in het echt te zien
Mooie, veelzijdige collectie!
Welkom bij de club Jaco!
Mooie gevarieerde collectie heb je al, ik kan me er aardig in vinden. Ik herken wat je zegt; ik had voor ik actief werd op HF slechts een fractie verzameld van wat ik in het afgelopen jaar naar binnen heb gehengeld …
Veel plezier!
te. Sory.
Nee hoor, het is een prachtige chronograaf, zeker één van de betere die ik ken, naast de Seagull 1963 en de Stowa Marine chrono. Alleen, sja, die prijzen… Maar voor mij is hij wel vele malen geslaagder dan de Speedmaster.
Leuk.
Helaas zegt dat niet veel, maar ik begrijp je doel om een Rollie aan te schaffen zodat je ze met droge ogen af kunt zeiken.
Daar is niks geks aan, ook een cool ding. Al is de naam, je zegt het zelf al, belachelijk voor zo’n horloge.
Gewoon die saaie dweller en speedy de deur uit knikkeren… Want met een zut leuke Chinezen, een Portugieser en een Moser zou je in mijn hoofd de bom zijn, wat verzameling betreft.
Sterker nog, ik zou er wellicht m’n IWC ook voor opofferen, en er een Seagull 1963 bij nemen als chrono.
Ik heb nog nooit een Moser in het grijze circuit gezien. Misschien te exclusief of te weinig waardevast om aantrekkelijk te zijn voor grijze handelaren?
Moser plant ook regelmatig kennismakingsdagen, laatst ook nog in Brussel.
Welkom.
Welkom…
Wat een gave, gevarieerde collectie !
Ik mis alleen een Vostok
Mooie collectie! Welkom!
Ik zal eens kijken of ik mijzelf daar voor uitgenodigd krijg. Thanks.