Ik ben Gerard en sinds sep. 2021 aangemeld bij he HF maar las al wel eerder mee.
Mijn horloge historie gaat terug tot de jaren 60 toen ik mijn eerst ruhla en hema horoges kreeg.
Mijn eerste horloge kocht ik nadat ik op cape kennedy geweest was ,begin jaren 80, en een vitrine zag met de omega speedmaster.
Terug in hengelo direct een speedmaster cal.861 gekocht, list 1600 maar gekregen voor 1200 gulden.
Van en kameraad een bulova spaceview tv model gekregen, zijn examen stuk in schoonhoven. Waren destijds geen batterijen meer voor en horloge waarschijnlijk weggedaan, jammer.
En paar speedmasters waaronder een pre moon 321 en subs gekocht en verkocht.
In 1999 min seamaster chrono gekocht en nog steeds mijn meest gedragen horloge.
Min collectie nu is omega seamaster 300 chrono, planet ocean 45.5 cal. 2500, aqua terra quartz en speedmaster mk.4.5.
Een zenith el primero cal.400 die ik soms draag, ben er waarschijnlink te voorzichtig mee.
Verder nog vintage pontiac, citizen en een seiko nog van mijn vader.
Dank je voor het lezen van dit toch wel lange uittreksel en
mooie verzameling , welkom
Welkom.
Welkom, gave collectie! Nog plannen voor in de toekomst?
Welkom op dit mooie forum
Dank je, geen echte plannen maar er is zoveel moois op HF te zien
Mijn beste,
Van harte welkom in die fascinerende kring van HorlogeForum!!
Orologio Signaturis Temporis
Gerard welkom op dit informatieve en leuke forum , inderdaad je ziet hier van alles langskomen en dat maakt het interessant en zeer niet saai . Een mooie collectie heb je overigens
Veel plezier en succes verder .
Welkom, Gerard en nog veel plezier op ons mooie forum. Mooie collectie.
Welkom Gerard, hoef je niet te vertellen hoe leuk dit forum is want dat weet je al .
Leuke intro met je horloge geschiedenis en natuurlijk een mooie collectie, wel je Zenith net zo vaak dragen als je andere horloges. Zonde om zo’n mooi horloge in de box te laten en heel soms te dragen
Welkom!
Welkom hier!
Welkom hier bij HF !
Mooie horloges.
Welkom bij de club Gerard.
Welkom, mooie collectie !
Welkom op HF Gerard. Mooie collectie
Welkom
Mooie collectie en welkom