Toch maar even voorstellen!

Hallo iedereen!
Na een paar weekjes flink meelezen(en meegenieten).
Toch maar even voorstellen, ik ben Serge, nog net student en woon in het altijd gezellig brabant.
Een paar jaar terug ben ik enorm teleurgesteld in een Tommy Hilfiger horloge(i know, i know…). Waarbij de cijfers van de plaat vielen als blaadjes van een boom.:no_mouth:(helaas heb ik geen foto’s van het komisch gezicht) Na flink klagen en uiteindelijk een nieuwe te hebben gekregen ben ik mij toch maar eens gaan verdiepen in horloges.

Het budget was klein, de wensen des te groter.
Mechanische klokjes leken me wel wat.
Dus vandaar begonnen met een aantal Russen, tijd nog datum konden ze goed houden, maar wat zaten ze mooi in elkaar, en wat was de geschiedenis ervan boeiend!:grinning:
Tijdje mee aangeklooid en vorige week, als soort van eigen verjaardagscadeau van @BG1 een prachtige Poljot gekocht. Een schitterend mooi ding, is enorm nauwkeurig en deelt ook nog eens met mij hetzelfde bouwjaar :).

Hier een paar foto’s van m’n bescheiden collectie(sorry voor de instagram onzin, ik heb van veel niet meer het origineel).

Voorlopig ben ik nog niet van plan hem verder uit te breiden(er staat eerst een grote reis op de planning), maar ik droom graag mee op dit forum!

9 likes

Hallo Serge,

Welkom en nog veel meer plezier en kennis toegewenst hier. Dat is een goede aankoop geweest die Poljot chrono. Mooi ding hoor :thumbsup:.

2 likes

Welkom op HF! Ik vind dat je al een toffe collectie hebt. Veel lees en kijkplezier toegewenst!:grinning:

1 like

Welkom en een leuke russen collectie.

1 like

Nice :grinning:

1 like

Welkom op Horlogeforum, Serge. Vooral de eerste vind ik fraai!!
En die reis kun je maar beter even op de lange baan schuiven. Als je je hier eenmaal aanmeldt, is er geen houden meer aan. Je blijft zoeken en kopen!:wink:

Welkom @Dpvh leuk de Sturmanskie te zien, mooie keus qua band met die stiksels!

Hallo serge
Welkom op dit forum, nog veel plezier en leerzame momenten
gr roel

Welkom Serge,
Veel plezier op HF!
Lekker bezig met de russen…:+1:

Mijn beste,

Serge, van harte welkom in de gemoedelijke kring van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Welkom :grinning:

Welkom !

en ik ben benieuwd hoe het volgend jaar staat.

grt. Gerard

Welkom en veel plezier!

Welkom en veel plezier hier.

Welkom👍

Welkom !!!

Welkom op het HF.

Welkom en veel plezier hier :+1:

Dobryy den’ i dobro pozhalovat’

Affijn, mijn kennis van Google Translate is groter dan mijn kennis van het Russisch. :wink:

Добро пожаловать на этот форум.
Классная коллекция!
Ты говоришь по русски ?