Toch maar gekocht

Heren en dames,

Na wat kijken, zoeken, afwegen en weet ik wat nog meer toch maar de Breitling Superocean Heritage 46 met Oceanracer band (rubber) gekocht. Kan niet wachten hem op te halen deze week en naast de Railmaster te zien. Uiteraard volgen er foto’s (en nu wel zeer snel…)

PS. Toeval? Zowel de Railmaster als Superocean zijn oorspronkelijk uit 1957
(ik dus niet)

Groet,

Arjan

Congrats !!!
Wij wachten op foto’s ! :smiley: :wink:

Dat is wel een heel ander model dan we van Breiling op dit forum gewend zijn:)
Ik ben benieuwd naar de foto’s… Al vast gefeliciteerd met deze aanwinst(tu)

Super!!!,

Zie de foto’s graag tegemoet.

Groeten,

Ron.

En natuurlijk het wrist-shot niet vergeten !

oef, mooi horloge. Ben benieuwd.

Persoonlijk vind ik dat de mooiste Breitling op dit moment. Gefeliciteerd.

Michel

Hartelijk gefeliciteerd met je nieuwen Horloge, dat is een Breitling die je zeker hier niet vaker tegen komt!! welke kleur heb je gekozen? Rood,Blaauw,Zwart?

Greetz

Potverdikkie die is geweldig mooi zeg. De blauwe met meshband vind ik echt een top model. Gefeliciteerd met deze aanwinst.

Gefeliciteerd met deze nieuwe aanwinst. Ben benieuwd naar de foto’s.

Zoals beloofd bij deze wat plaatjes van de aanwinst…

Was even werk om de band op maat te krijgen maar dankzij een welwillende juwelier in Haarlem ziet het er tiptop uit. Meteen maar mijn nieuwe bandje van Kaufmann op de Railmaster laten zetten. Ik moet zeggen dat het resultaat in real life geweldig is. Elegante grijs/leverachtige kleur met niet te veel stippen van het struisvogeldier…

Lekker om en om dragen…Volgende wens?

Een jurist die me kan afhelpen van het pseudo contract dat ik van mijn vrouw moest tekenen om vooral maar even niks meer te kopen voorlopig (rekbaar begrip)

Anyway…Ik ben met de Breitling zeer blij en de Railmaster blijft gewoon tijdloos…

Groet,

Arjan

Prachtig, van harte gefeliciteerd met deze aanwinst.

Nogmaals gefeliciteerd! Echt een beauty. Ik zou dat contract tekenen op voorwaarde dat ik nog één originele mesh-band bij mocht kopen. :wink:

Ziet er goed uit hoor!! vind de Railmaster toch net even iets mooier!! :slight_smile:

Die Breitling vind ik prachtig (tu)
Door de datum onderin heeft hij mooie symetrische wijzerplaat.

Dank voor jullie enthousiasme…zoals misschien merkbaar val ik errug op rustige (wat aan de grotere kant) horloges met hang naar verleden…

Mooi om te zien de Heuer Monaco (zonder TAG graag) alleen om de pols heb ik wat moeite met vierkante horloges)

Groet,

Arjan

Het is echt een schitterend mooi horloge hoor(tu) Ik durf het haast niet te zeggen, maar mij doet het horloge wel wat aan Rolex denken. Wellicht lijken duikers uit de vijftiger jaren allemaal wel op elkaar.

Prachtige klok dat rustig oogt dit vindt ik nu horloge waar de eenvoud en de kwaleit van af straalt

gr Pieter

Mooi zeg!
Nooit geweten dat er ook nog best wel mooie Breitlings te koop zijn!

Qua smaak kunnen we samen op vakantie.
Deze twee zijn superb en vwb die Tag heb ik dezelfde afwegingen gehad.
Je volgende wellicht een Super-Avenger?
Jur