Kijk al jaren op het forum voor alle ins en outs en keek me soms suf in het verkoop topic, maar zonder te registreren. Maar toen ik in het verkoop topic een Citizen Autozilla zag staan die er al een tijdje stond en de prijs mij aanstond, toch maar geregistreerd om een deal met Jaap te maken.
Ik ben Albert kom uit Gorssel, gezinnetje met twee meiden, ondernemer met veel hobby’s waaronder het mooi en fijn vinden om mooie horloges te dragen en te bekijken. Heb in het verleden tal van horloges gehad, maar het werd serieus met de U-Boat Classico, Edox IceShark en de Anonimo Marlin 10th anni.
De Anonimo heb ik begin dit jaar verkocht omdat ik geld nodig had voor een andere hobby, en daar heb ik nog spijt van !
Draag altijd een werk horloge en een vrijetijd (net) horloge.
Door de loop van tijd kom je er ook achter wat je mooi vind, zo houd ik niet van Chrono’s ! Hou het liever cleen, niet van die druk bewerkte horloge’s.
Ook al kun de je Autozilla best als druk ervaren …
Vond in het begin de Breitling superocean en Omega Planet Ocean helemaal geweldig, maar nu niet meer bijzonder. nog steeds tijdloos en mooi hoor ! maar overal te koop en een te vaak geziene horloge.
Nieuw werk horloge had ik dus al, de Autozilla en nu met een hele mooie Landa strap ! Rubost en stoer en fun om te dragen. Maar er moest natuurlijk ook weer een “net” horloge komen. En dat is de IWC Aquatimer 2000 geworden wat een mooi horloge ! de kwaliteit straat ervan af.
Hij past helemaal bij mij, sportief en toch chic en style vol !
En dan die Lume, bijzonder mooi !
Ben dan ook met deze twee horloge’s super blij !!
Dat is dan ook de reden om mij even voortestellen en mijn mooie horloge’s te laten zien. Kan er thuis niet echt over praten en als ik het op FB zet krijg je meteen van die verhalen “wat kost dat allemaal wel niet” … misschien herkenbaar ?!
Zal nu proberen wat foto’s te plaatsen, altijd leuk om te zien toch ?!
Groet Albert