Na lange tijd rondgekeken te hebben, vorige week eindelijk een account aangemaakt.
Ik ben Sasha, 22 jaar en geboren en getogen in Leeuwarden. Horloges hebben altijd al een greep op mij gehad, maar lagen op jongere leeftijd nét even buiten het budget. Daarom was de eerste echte hobby het verzamelen van zilveren/ gouden (ook prijzig) munten en baren. Momenteel studeer ik Bedrijfkunde aan de RUG en ben ik de dolgelukkige eigenaar van twee bedrijven. Door het vrijkomen van wat extra budget ging de aandacht toch weer wat richting de horloges. Het gaat mij dan niet enkel om het statussymbool van het horloge, maar voornamelijk over het uiterlijk en de historie van alle merken. Ook blijft de techniek binnenin een horloge elke dag weer verbluffend mooi.
Zelf hoop ik door dit forum veel nieuwe kennis op te doen en hierdoor de juiste stappen te kunnen zetten voor de aanschaf van waardevolle horloges. In de afgelopen dagen is dit al enorm goed gelukt, en daar wil ik iedereen alvast voor bedanken die daaraan heeft bijgedragen!

…tja en redelijk verslavend dat wel
Veel plezier en succes !