Toch nog gearriveerd:NA certina jaren 50

Ik ben blij!! Ik had me voorgenomen om voorlopig even niets meer te kopen, maar anderhalve maand geleden kwam onderstaand horloge op de baai voorbij. Precies wat ik zocht, het juiste merk, een top wijzerplaat en het gold plate nog in een keurige staat.

Toch maar op kopen gedrukt dus en afgewacht tot hij zou arriveren. Maar na twee weken helaas nog niets. Hierop contact gezocht met de verkoper, en na veel gedoe bleek dat het ergens bij Ebay (wereldwijd verzenden) mis was gegaan. Excuses gekregen en ze zouden er aan gaan werken.

Twee weken later de hoop maar opgegeven, samen met de verkoper een zaak tegen ebay gemaakt en we zouden beiden ons geld terug krijgen.

En vandaag, ruim 7 weken na het versturen vanuit Engeland ineens de pakjesman aan de deur!
Het horloge lijkt zijn avonturen goed te hebben doorstaan, en loopt prima.

Genoeg gepraat: de foto’s (van de verkoper, ik kan dat niet zo mooi :grin:)

en aan de pols:

14 likes

oeff mooie ook! zuinig op zijn ! :slight_smile:

1 like

Hier ga ik idd zeer zuinig op zijn! Moet er nog wel een passend bandje bij gaan zoeken, want wat er nu aan zit vind ik spuuglelijk…

1 like

Inderdaad erg mooi zeg!

1 like

Mijn beste,

Ingetogen schoonheid!!
Proficiat, dan ook met deze prachtige aanwinst.
Ik wens je er vele aangename momenten mee.:four_leaf_clover:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Mooie klassieker, Erik, eind goed al goed!
Welke caliber zit er in, weet je dat ook (ik gok op 25-45 of 28-45)?
Veel plezier er mee :ok_hand:

1 like

Is een 28-45 dus goed geraden! Is 35 mm maar voelt veel groter door de lange lugs en de dikke kast. Morgen een mooie lizard of struis oid in cognac ervoor halen en dan ga ik er heerlijk van genieten. Dank!

1 like

Proficiat , die ziet er inderdaad supermooi uit.Die gaat denk ik niet meer weg.

1 like

Klopt, die gaat idd nooit meer weg. Ben sowieso een hoarder/verzamelaar van certina, heb in het begin weleens wat verkocht maar de laatste jaren geniet ik gewoon van alles wat ik zo her en der aankoop. En bedankt!

1 like

Nice

1 like

Terecht blij, wat een mooie klok! Post je nog een fotootje met de nieuwe band, @dins1?

1 like