Toch nog geluk met de domme? Wonderbaarlijk verhaal

Lees eerst dit als je niet weet waar het over gaat: http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,934

Ik kreeg eergisteren dit mailtje van de verkoper:

Hello,
Orignally I got the watch through winning a competion. They also gave me a watch similar on a strap in yellow metal. I feel bad about this situation that has happen, seeing as I dont wear the watch I have, would you like it? I can send it to you then at least someone would get some enjoyment out of it.

Ik mail terug dat dat heel erg aardig van 'm is maar dat ik niet alles zomaar verzamel (toch?) dus als hij een foto heeft dat ik er graag naar wil kijken maar als ik het niet mooi vind hij zich de kosten en moeite kan sparen het twee horloge op te sturen.

Ik verwachtte één of ander goed bedoelde prul tot de foto kwam:

Dat is hetzelfde horloge maar dan met een leren band en goudkleurige kast! Als je z’n mail goed leest schrijft hij dat eigenlijk ook… Ik vind de stalen iets mooier dan deze maar het gaat bij dit horloge sowieso meer om de functies dan om het uiterlijk.
Ik heb zijn aanbod van harte geaccepteerd, hij heeft het gisteren op de post gedaan. Gratis… Waar maak je zoiets nog mee?

Neemt niet weg dat ik nog steeds Selekt Vracht aansprakelijk ga stellen en als die betalen zal ik mijn engelse vriend gewoon nog eens betalen.
Ik heb hem trouwens deze keer trouwens wel mijn zakelijke adres gegeven, in deze buurt is een ander Selekt Vracht aktief :smiley:

Van oprecht eerlijke mensen op deze aardkloot zou je toch van emoties haast tranen in de ogen krijgen?! Ik ben blij voor je, Henrik.

Gerwin

Hopelijk " eind goed, al goed."

Ik schrijf extra hopelijk. Voordat je het niet in je vingers hebt, is alles mogelijk.

Ik neem echter aan dat deze, na ontvangst, dan toch wel een ereplaats krijgt.
Alleen al door het verhaal er rondom heen is de gevoelswaarde van dit horloge enorm gestegen, toch

Zeer netjes van de verkoper. Koester de herinnering maar goed, want ik denk niet dat er veel zijn die dit ook zouden doen.

mvg Tom

En wederom een horloge met een verhaal…Zulke verkopers tref je uiterst zelden. Zo krijg je toch nog je Yes-watch voor de Astronomische verzameling.

We moesten maar eens een overzichtsfoto maken van al onze horloges met Astronomische functies.

gr,
Hans Mennink

In de originele doos, met handleiding (heb je wel nodig) en alles er op en er aan. Ongedragen.
Ik sta nog versteld. Helass geen fototoestel bij de hand maar zal wat foto’s posten zodra ik bij mijn camera kan.

Fijn te horen dat dit verhaal toch nog een happy end heeft!
Gefeliciteerd!
En natuurlijk voor de eerlijke verkoper: Sjappoo
Paul

Gefeliciteerd Henrik!

Gerwin

Schitterend horloge en YES een quarts.
Veel olezier ermee.
Ben benieuwd naar de foto’s.

mvg,
Freddy