Toch nog maar even voorstellen!

Nadat ik een aantal foto’s had geplaatst en gereageerd had op een paar onderwerpen realiseerde ik me dat ik me helemaal nog niet heb voorgesteld op dit leuke en vooral actieve forum…

Ik ben Herman Weghorst, 55 jaar en woonachtig in Enschede.

Mijn “echte horloges” geschiedenis is nog maar kort.
In 2010 heb ik ooit een Seiko quartz chronograaf gekocht en daar jaren mee gedaan. Het horloge beviel goed. Daarnaast heb ik er nog twee “mode” horloges van Armani en Fossil naast gehad.

Maar begin vorig jaar begon het horlogevirus een beetje op te komen. Een beetje aangestoken door een collega heb ik een paar van mijn oudere horloges verkocht en heb een nieuwe Seiko chronograaf gekocht.
Via Marktplaats heb ik daarnaast nog een leuke Seiko 5 duiker op de kop getikt. Daarmee begon het virus al wat meer toe te slaan. Die duiker was een automaat met het simpele 7S26 uurwerk. De automaat fascineerde me. Toch heb ik deze laatste twee Seiko’s ook weer verkocht en een SKX009 (Pepsi) teruggekocht.
Ik ben toen ook op dit forum gaan lezen en heb van een medeforummer een Orient Mako XL overgenomen. Voor het geld een prachtig horloge!.
Op enig moment kocht mij zoon een Tag Heuer Aquaracer automaat en toen begon bij mij het virus echt toe te slaan. Ik zag de prachtige afwerking en wilde toen ook een Zwitsers horloge. De Pepsi is weer van de hand gedaan (voor mijn pols een beetje te klein) en heb ik een leuke Hamilton Khaki automaat aangeschaft en later ook nog een Hamilton Jazzmaster. Deze in mijn ogen prachtige horloges blijf ik naast mijn Mako XL houden.

Wat de toekomst zal brengen weet ik niet. ik ben niet iemand die een Rolex gaat nastreven. Het moet wat mij betreft allemaal nog wel een beetje betaalbaar blijven. Door de Hamiltons die ik nu heb weet ik dat een mooi horloge ook best betaalbaar kan zijn (is natuurlijk relatief).

Maar op termijn? Wensen? Een mooie Longines Hydroconquest of een mooie Sinn misschien…?
De toekomst zal het uitwijzen.

30 likes

Iedereen op het forum lijkt wel uit de omgeving van Enschede te komen. Ik snap er niets van!

De HydroConquest kan ik zeker aanraden! :wink:

3 likes

Van harte welkom hier! :slight_smile: :+1:

1 like

Van harte welkom HH!
Ik voel een Enschedese Horlogeclub aankomen :joy:

1 like

Mijn beste,

Herman, van harte welkom in die inspirerende kring van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Hoi Herman, hartelijk welkom en veel plezier hier!

1 like

Het is een samenzwering!

Welkom op het forum! Veel plezier

2 likes

Welkom Herman!

1 like

Welkom mede stadgenoot! :beers:

1 like

Welkom mede stadsgenoot. Een longines kan ik aanraden,zeker doen👍

4 likes

Welcome, enjoy!!

1 like

Van harte welkom :rofl:

1 like

Fraai!! Die wil ik wel:wink:

1 like

Welkom

1 like

Welkom, geniet van al het moois hier!

Wellicht je achternaam verwijderen :stuck_out_tongue_winking_eye::+1:

1 like

Herman, welkom en veel plezier op ons mooie forum.

1 like

Welkom op het Horloge Forum en veel plezier hier, mooi die Hamilton o.a.! Als ik vanuit de Helmerhoek naar het centrum van Enschede fiets, let ik tegenwoordig altijd op horloge fotograferende voetgangers😀.

1 like

Welkom Herman!
Ik heb je post even kort samengevat:

Ik kan hier maar één conclusie uit trekken: je hebt de flipperitus te pakken.

Ik heb een flauw vermoeden…

6 likes

Welkom en veel plezier op ons mooie Forum.

1 like

Hahahaha. Je weet het niet. Ik sluit niets uit, maar met de horloges die ik nu heb ben ik erg content.

1 like