Toch nog maar even voorstellen

Ik kreeg de enicar en ik zat er naar te kijken zo van: wat kun je hier nu mee??? Achteraf zie ik wat ik met dit horloge heb kunnen bereiken en eerlijk gezegd ben ik er zelfs een beetje trots op :slight_smile:

Zou een originele band nog te reviseren zijn?

Indrukwekkend aantal.

1 like

Alsnog welkom Egbert op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

Mooi om te zien hoe en dat iedereen de hobby op zijn/haar eigen manier invulling geeft.

Een mooie tijd hier toegewenst!

1 like

Welkom. Veel plezier op het forum.

1 like

Dat durf ik niet te zeggen, ik heb daar geen ervaring mee :blush:

Wellicht kan bijgaand draadje helpend zijn:

1 like

Die had ik al een paar keer bekeken :slight_smile: Wie weet ga ik ooit de knoop doorhakken :slight_smile: Momenteel zou de omega wel meer draagtijd willen, maar omdat ik hem momenteel niet veel draag, hou ik eerst het vervangende bandje er maar even om.

Het is wel een warm welkom zo! :smiley:

1 like

Welkom hier.

1 like

Welkom hier Egbert.

1 like

Welkom Egbert. Veel plezier op HF

1 like

Welkom hier bij HF !
320 stuks dat is even uitzoeken.

He Egbert, welkom hier.
Wat is er allemaal versleten aan de band van de omega dat ie niet meer draagbaar zou zijn dan?
brick banden zie je wel af en toe voorbij komen maar goudkleurig of is ie volgoud?

Dat vond ik juist wel leuk. En als er een horloge kapot ging, had ik nog genoeg liggen dus nooit een man overboord :slight_smile:

1 like

Het is een vergulde band die maximaal gebruikt is. Hier en daar is de kleur er dus af gesleten. Verder werd het horloge echt voor alles gebruikt en in de band zit ook nog een onbekende 2 componenten lijm. ( 1cm2 tussen de schakels )

De sluiting laat af en toe los en 1 endlink is enigzins verbogen. De kortste klap is vervangen, maar als iemand een uitdaging ziet? :slight_smile:

1 like

Ik zal vanavond even een foto maken van de band. Dan is het wel een stuk duidelijker

1 like

Dan snap ik wat je bedoelt als je zegt, niet meer draagbaar :grimacing:, zodra het een risico wordt om het horloge te verliezen zou ik hem inderdaad niet meer gebruiken.
Heb je al wel eens een mooie leren band overwogen op je omega? Ik weet zeker dat je hem dan vaker zou dragen.

2 likes

Kijk, dat schiet mooi op :grin:
Welkom bij de club!

1 like

Welkom! Leuk!

1 like

Van harte welkom Egbert, op het enige échte Horlogeforum van de hele wereld! :slightly_smiling_face:

Heel veel plezier gewenst hier en nog heel veel mooie horloges! :+1: :wink:

1 like

welcome home

1 like