Welkom, Egbert! Die 1 naar 320 deal klinkt geweldig. En een heel specifiek doel gevonden met je Festina’s. Veel plezier hier!
Welkom hier Egbert!
Qua aantal horloges in je bezit heb je de hobby al uitgespeeld
Er zijn hier inderdaad heel veel horloges langs geweest en ik ben ook erg blij dat ik zo’n enorme partij kon ruilen tegen een enicar van 33mm… het meeste van de partij was ook prullaria, maar bij andere partijen zaten soms merken als benrus, bulova en veelal vintage seiko. De welbekende prisma, pulsar en casio leverden ook vaak nog wel wat op. Nu ben ik wel klaar met het gokken van een partij, al heb ik daardoor ook flink wat basis gereedschappen aan kunnen schaffen en doe ik de simpele dingen nu ook thuis.
Dus om nou te zeggen: uitgespeeld? Nee! Een mens ziet alleen maar meer en kan zijn smaak aanpassen en verbeteren
Al heb ik wel voor mezelf besloten dat ik nooit een horloge van 500 euro aan zal schaffen. Komt ie via een ruil binnen? Prima. Maar er is zoveel te krijgen dat het zonde zou zijn om 500 aan 1 horloge uit te geven Al snap ik best dat hier vrij veel mensen zitten die dat wel doen
Welkom Egbert op dit leuke forum … .Al een hele tijd op je eigen manier bezig met horloges ……t’kon minder ,zeiden ze dan bij thuis ! Dus veel plezier en succes met je collectie !
Egbert, welkom op HF!
Welkom op het horlogeforum en veel plezier hier.
Je opa had een goede smaak voor horloges!!
Welkom, leuk om te lezen en grappig dat je een horloge wat niet goed paste toch het begin van een horloge hobby is.
Veel plezier!
Welkom op HF Egbert. Hoeveel horloges heb je ondertussen aan -en verkocht?
Welkom!
Gaaf dat je de Connie hebt laten servicen, het is een prachtig horloge
De brickband en bijbehorende endlinks (1040/518) zijn inderdaad prijzig en zie je niet vaak meer in een goede, originele staat.
Ik denk dat ik inmiddels ergens rond de 600 horloges zit… er zijn er nu nog 27, dus ik heb inmiddels al vrij veel gezien
Ik kreeg de enicar en ik zat er naar te kijken zo van: wat kun je hier nu mee??? Achteraf zie ik wat ik met dit horloge heb kunnen bereiken en eerlijk gezegd ben ik er zelfs een beetje trots op
Zou een originele band nog te reviseren zijn?
Indrukwekkend aantal.
Alsnog welkom Egbert op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.
Mooi om te zien hoe en dat iedereen de hobby op zijn/haar eigen manier invulling geeft.
Een mooie tijd hier toegewenst!
Welkom. Veel plezier op het forum.
Dat durf ik niet te zeggen, ik heb daar geen ervaring mee
Wellicht kan bijgaand draadje helpend zijn:
Die had ik al een paar keer bekeken Wie weet ga ik ooit de knoop doorhakken
Momenteel zou de omega wel meer draagtijd willen, maar omdat ik hem momenteel niet veel draag, hou ik eerst het vervangende bandje er maar even om.
Het is wel een warm welkom zo!
Welkom hier.
Welkom hier Egbert.