Mijn eerste ‘echte’ horloge was een Meistersinger 1Z van 43mm. Die heb ik een tijd geleden verkocht, omdat ik toch meer heb met diameters rond of onder de 40. Op een Duits forum kwam ik de Meistersinger Scrypto tegen van 38mm met drie wijzers. Zojuist kwam hij binnen. Tot mijn verrassing ook nog met een perfecte losse zilverwitte wijzerplaat, omdat de vorige eigenaar er later een saffierglas op heeft laten zetten en toen voor een creme wijzerplaat heeft gekozen.
Vind hem als driewijzer ook wel iets hebben en een éénwijzerversie is zo gemaakt als ik hem zat ben.
Groet Roelof
(tu) geniet er van
Hallo Roelof, gefeliciteerd met je aanwinst. Ziet er strak uit!
Ik ben niet zo’n fan van al die horloges met 1 wijzer, maar dit kan me wel bekoren. Mooi formaat ook en hij lijkt me supermakkelijk afleesbaar.
Mooi hoor!
Gefeliciteerd met deze fraaie aanwinst (tu)
Sjiek(tu), gefeliciteerd.
Proficiat met je nette klok. Maar bij Meistersinger maakt die 1 zeiger associatie het juist bijzonder.
Zelf vind ik ook de crème wijzerplaat mooier staan. Ik ben ook al een tijdje op zoek naar een MeisterSinger en heb zelf wel wat meer met de 1 wijzer variant. Overigens zou ik ook kiezen voor een 38 mm. Heb een 34 gehad maar dat is toch echt wel een dames model. Mochten mensen nog op zoek zijn naar goede forums om een klokje aan te schaffen, waar kan je dan bij onze oosterburen terecht?